گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

عناب، تحفه ای گرانقدر از دل سرزمینی در مسیر جاده ابریشم…

1399/2/27 12:33
194 بازدید
اشتراک گذاری

 

        عناب، میوه ای چندین هزار ساله با فواید دارویی فراوان اما ناشناخته

عناب، تحفه ای گرانقدر از دل سرزمینی در مسیر جاده ابریشم

مفتخریم که در مجموعه بزرگ تحفینو با هدف ایجاد فرهنگ تغذیه سالم، دسترسی به مواد غذایی مفید و متنوع، برترین و مرغوب ترین ها را، با بالاترین کیفیت و تنوع، به شما دوستداران زندگی سالم، عرضه نموده، در این خصوص اقدام به تولید انواع عناب درجه یک و صادراتی و فرآورده های آن، از برترین باغ های نمونه استان خراسان جنوبی نموده ایم.

 

عناب:

عناب میوه ای چندین هزار ساله با فواید دارویی فراوان اما ناشناخته است. طبع آن معتدل و مرطوب می باشد. عناب تازه، طعمی مشابه سیب شیرین داشته و عناب خشک مزه خرما می دهد. امروزه به دلیل خواص بی شمار، این میوه ی گرانبها جایگاه مهمی را در سبد غذایی خانواده در سراسر جهان به خود اختصاص داده است.

 

از جمله خواص بی شمار عناب:

ضد التهاب، ضد میکروب، کنترل قند خون، پیشگیری از ابتلا به دیابت، درمان سرما خوردگی، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، سدی محکم در مقابل کبد چرب، حفاظت از دندان ها و کاهش احتمال پوسیدگی دندان، تاثیر مثبت بر روی پوست و مو و درمان آلرژی های پوستی، جوش و آکنه، آرام بخش و خواب آور، ضد سرطان، تقویت سیستم ایمنی بدن، موثر در سلامت استخوان و قلب و مغز، تقویت حافظه، پیشگیری از ابتلا به آلزایمر، افزایش قدرت باروری و کمک به درمان نازایی، مقابله با چاقی و کمک به تناسب اندام و هزاران خاصیت معجزه آسای دیگر.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص میوه معجزه گر عناب و خواص بی نظیر آن به این صفحه مراجعه نمایید.

فرآورده های بی نظیر و پرطرفدار آن همچون انواع حبه عناب، عسل عناب و پودر عناب آوازه ای جهانی داشته، صادرات آن به سراسر جهان صورت می پذیرد.

 

حبه عناب:

محصولی کاربردی از مجموعه بزرگ تحفینو است که مرغوب ترین و خوش طعم ترین عناب های باغ های استان خراسان جنوبی را با کمک ماشین آلات پیشرفته صنعتی، رعایت تمامی موارد بهداشتی و حفظ خواص بی نظیر عناب، در طعم های گوناگون، مناسب تمامی سلیقه ها، تولید و به صورت جزیی و عمده به فروش می رساند.

حبه عناب در کنار نوشیدنی هایی همچون: چای و دمنوش و یا به عنوان آجیل در ظرف تنقلات مخصوصا برای افراد مبتلا به دیابت مورد استفاه قرار می گیرد.

 

عسل عناب:

این عسل از شهد گل های درخت پر خاصیت عناب بدست آمده، طبعی ملایم و رنگی نسبتا تیره دارد. این عسل خواص درمانی بسیاری از جمله: ضد سرطان، خون ساز، تقویت و افزایش حافظه، پیشگیری از آلزایمر، ضد آلرژی و نرم کننده سینه، بهبود دردهای میگرن، رفع سرگیجه و دارد.

 

پودر عناب:

عناب های رسیده، سالم، خوش طعم و پر خاصیت در دستگاه های مخصوص آسیاب گردیده و در بسته بندی های کاملا بهداشتی در قالب پودر عناب عرضه می گردند.

 

شیوه مصرف پودر عناب:

مصرف پودر عناب به همراه شیر، موجب درمان رماتیسم می گردد.

همچنین می توانید 50 گرم پودر عناب را در یک لیتر آب ریخته به حدی بجوشانید که یک سوم آب آن بخار شود. آب عناب حاصل سرشار از خواص درمانی بوده، اگر با کاهو مصرف گردد، به درمان سرطان کمک می نماید. مصرف روزانه آب عناب، سرگیجه را رفع می نماید. همچنین مصرف آب عناب و عرق کاسنی و بیدمشک، موجب دفع سنگ کیسه صفرا می گردد. به درمان کمردرد کمک کرده، برای افراد دیابتی بسیار مفید است.

همچنین می توانید با پودر عناب کیک های بسیار خوشمزه و مقوی، نان های سنتی و انواع کلوچه و کماچ را پخته از طعم بی نظیر آن لذت ببرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
12 تیر 99 12:22
مطالبتون بسیار عالی و اموزنده👏