گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

کودک دوست داشتني من

1399/10/3 19:40
729 بازدید
اشتراک گذاری

مامان بیا ببین داره اب شَشید می یاد

مامان ببین پشه منو نوک زده 

مامان می خوای کجا بری ؟ ارایشگاه

می خوای چکار کنی؟😐 ابروهامو بردارم 

می خوای ابرو داشته نداشته باشی🙄 نه می خوام اصلاحشون کنم 

می خوای با قیچی کوتاه کنی شونه هم می کنی؟

دارم تنها سریال مورد علاقه ام رو نگاه می کنم و به محض شروعش کَل انداختنهای این دو تا هم شروع می شه .بعد تموم شدن :

مامان خوب دیدی ؟ مگه شما گذاشتین 

مامان خوب دیدی؟ نذاشتین دیگه

مامان خوب دیدی ؟نخیر

.

.

.

.

مامان خوب دیدی؟ بله

مامان خوب دیدی؟ بله خوب دیدم

مامان خوب دیدی؟ بله پسرم خوب دیدم 

بردیا چی درست کردی(غذا)؟  گوشته کباب

یکی از اهرم های فشار بردیا روی گیتا : گیتا باهات مشهد بازی نمی کنم 

مامان مشهد ما کجاست؟

مامان اینجا نیا اینجا مشهد مایه

پسندها (4)

نظرات (0)