گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

این روزا

1395/6/13 1:35
323 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  عشق مامان

اول از همه اینکه شما همچنان یک و یکدونه خونه ما هستین

با وجوداینکه دکترتاریخ عمل رو بهم 14 شهریور گفته بود ولی دفعه ماقبل اخر که رفتم پیشش گفت 17_18 منم چیزی نگفتم چون داداشی یه خورده ریزه میزه هست وگفتم تو این فاصله درشت تر بشه دیشب هم که رفتم واسه گرفتن نامه معرفی بیمارستان گفتم اگه می شه تاریخش رو بزارین واسه شنبه  تا با تاریخ تولد قمری بابا حسین یکی بشه 

خبر بعد اینکه زهره جون و منصوره جون بعد2 سال اومدن ایران و چهادشنبه با عمه سمانه امدن بیرجند و شب بعدشم فرشته جون وعمو  وزن عموی دیگه بابا  حسین امدن وخلاصه این چندشب به مهمونی گذشت 

واز همه مهمتر اینکه روز جمعه البته با یک روز تاخیر به اصرارمهمانان اون ور ابی براتون تولد گرفتیم و با وجوداینکه فقط یک روز برای برنامه ریزی و کارا فرصت داشتیم بد نشد

پسندها (8)

نظرات (13)

فاطمه مامان حسنا خانوم
16 شهریور 95 10:20
سلام خانم ان شاالله همه چی بخیر و سلامتی بگذره. ولی من دلم برای گیتا می سوزه. اگه دقت کنین شما توی این پست حتی تولدشو بهش تبریک نگفتین. راستی چرا عکسای تولدشو نذاشتین؟
دخترخاله
16 شهریور 95 10:35
گیتا جون 4 سالگیت مبارک باشه/ البته ببخشید یکم با تاخیر گفتم/ انشاالله همیشه سلامت و شاد باشی/
مامانی رضا
17 شهریور 95 12:21
الهی فدات شم دلم برات تنگ شده بود عزیززززززززززززم انشاءالله که گل پسری سالم و سلامت باشه مامان شیمای گل هم سالم باشه گیتا جونی و بابا حسین هم سالم باشن.. در کنار هم سالم و شاد باشید عزیزای من چشمتون هم روشن مهمونای اونور آبی اومدن
مامانی رضا
17 شهریور 95 12:26
راستی تولد گیتا گلی مبارک انشاءالله سالم باشی خاله جونم و موفقیتها تو ببینیم منتظر عکسهای تولد و مهمونی و نی نی جدید هستیم شیما جونی
آیداکوچولو
17 شهریور 95 15:32
به سلامتی
محجوب بانو
23 شهریور 95 0:49
انشالله هر چی خیره پیش بیاد
مامان آینده
24 شهریور 95 13:31
سلام مامانی. ان شاالله که زایمانتون راحت بوده و داداشیه گیتا جون سلامت اومده بغلتون. وبلاگ گیتا رو از روزای اولینش خوندم. و عکسای روزای اول تولدش که چقدررررررررر کوچولو بود. نی نیه من تقریبأ همسن اون موقع گیتا جونه. دعا کنین منم زایمان راحتی داشته باشم. به منو پسریمم سر بزنین
مامان آنیسا
24 شهریور 95 15:12
عزیز خاله داداش دار شدنت مبارک دیگه از این به بعد یه هم بازی داری
نسیم خانومـــ♡
25 شهریور 95 10:25
سلام دخترتون خییییییییییلی نازه... اگه مایل باشین تبادل لینک کنیم
آیداکوچولو
25 شهریور 95 10:55
سلام گیتا جونی منتظریم هرچه زودتر خبر سلامتی همگیتون خصوصا مامانی وداداشی رو بشنویم
سیما
27 شهریور 95 9:04
ما بیادت هستیم و دعا گو.مطمئنا الان گل پسرت توی بغلته و شما مامان دوتا فرشته هستی.قدمش مبارک عزیزم
نفس بانو
7 مهر 95 12:16
مامان گیتا جون کجایی؟گیتا خوبه؟نی نی جدیدترین خوبه؟
آیداکوچولو
20 مهر 95 19:35
سلام گیتا جون کاش خبر سلامتی تون رو می دادی بهمون