گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

آخرین روز کاری مامان تو سال 95

1395/5/31 9:09
350 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلمون

و البته دخملی نازم گیتا جون

امروز آخرین روزکاریه امسالمهواگه خدا بخواد چون چیزی به تاریخ زایمانم نموندهمتنظر(14 شهریور البته دکتر گفت شاید هم دیرتر بشه) و نی نی مون یه خورده هنوز کوچولویه (می گم نی نی چون هنوز اسم نداره)از فردا می رم مرخصی قبل زایمان آرام

از همگیتون التماس دعا دارم سر گیتا اصلا ترسی از عمل نداشتم یعنی اصلا فرصت نشد که بخوام بهش فکر کنمعینک ولی این دفعه همش به اون لحظه فکر می کنمخواب و بشترش هم بخاطر نگرانی از آینده و سرنوشت گیتاست خطا

ان شاا... به یاری خدا همه چیز به خیر و خوشی بگذره

عشق مامان می خوام بدونی مامان خیلی خیلی دوست داره و اگه یه وقتایی از سر خستگی و بی حوصلگی ناراحتت کردم منو ببخشی

پشت هرکوه بلند،
سبزه زاریست پراز یادخدا…
و در آن باغ کسی میخواند،
که خدا هست دگرغصه چرا…؟؟؟

پسندها (7)

نظرات (22)

خاله سمیه
31 مرداد 95 9:56
نگران نباش شیما جان. انشالا یه نی نی سالم و ناز به دنیا بیاری. دل نگران گیتا هم نباش بخدا توکل کن. انشالا که قدم گل پسرت خیر باشه واسه همه
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون دوست خوبم ان شاا... خیلی نگرانم ولی جز توکل کار دیگه ای هم نمی شه کرد ان شاا... که همه چیز به خیر بگذره و سر این یکی سختیای سر گیتا رو نکشم
مامانی رضا
31 مرداد 95 10:02
به سلامتی عزیز دلم توکل به خدا کن استرس معنا نداره گلم انشاءالله با توکل بر خدا زایمان راحتی خواهی داشت به خودت فکر کن به نی نی خوشگله به گیتا جونی خدای مهربون همیشه و همه جوره هوای گیتا جونی داره تو نگرانش نباش کاری داشتی حتماااااااااااااااا بهم بگو عزیزم خوشحال میشم بتونم کاری انجام بدم انقدر ذوق برا نی نی جدید دارم که خدا میدونه امیدوارم سالم باشی شیما عزیزم بازم تاکید میکنم کاری داشتی حتما بهم بگی مدیوووووونی هاااااااااا مراقب خودت باش عزیزم
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
می دونم ولی چه کنم خودم هم تا تو این موقعیت قرار نگرفته بودم فکر نمی کردم این قدر سخت باشه ان شاا... خداوند پشت و پناه بچه های همگیمون باشه تو تمام مراحل زندگیشون ممنون دوست خوبم محبتت بر من پوشیده نیست ان شاا... منتظرتون هستم
مامانی عرفان و ارمان
31 مرداد 95 10:06
انشاءالله به سلامتی،خدا پشت و پناهت ، با گل پسرت برگردی کنار خانواده و مخصوصا گیتا جان یه زندگی 4 نفره رو باز تجربه کنی
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون دوست خوبم ان شاا...خداوند پشت و پناه همگیتون ولی یه خانواده 4 نفرههنوز که هنوزه باورم نشده مامان دو تا بچه
کوثر
31 مرداد 95 13:16
واییییییی شیما جان... شوکه شدم!!!! اصلا خبر نداشتم. اما خیلی خوشحالم ازینکه گیتا جون صاحب خواهر یا برادر کوچولویی میشه امیدوارم به سلامتی و عاقبت بخیری باشه. واسه منم دعا کن مرسی عزیز دل دختر نازتو از طرفم ببوس
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون کوثر جان خودم هم هنوز در حالت شوک به سر می برم تو هم گیتا جونی رو از طرف من ببوس به مامان جان خیلی سلام برسون
محجوب بانو
31 مرداد 95 13:27
وااای خواهر جووونم تبریک میگم انشالله به سلامتی بدنیا میاد التماس دعا
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون خانمی محتاجیم به دعا
سیما
31 مرداد 95 15:01
سلام.به سلامتی و دلخوش.خیلی خوشحال شدم عزیزم.مبارکت باشه.مارو بیخبر نذار از حالت عزیزم
rezvan
31 مرداد 95 20:19
چه روز زیبایی خواهد بود وقتی بهترینها را برای دیگران بخواهید بهترینها را از خداوند برایتان طلب میکنم ********************* عزیز دلم نگران نباش ایشاا... به سلامتی به دنیا میاد...!
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون رضوان جونم
بانو
1 شهریور 95 0:53
سلام عزیزم چه خوب که نی نی داره به دنیا میاد اصلا نگران عمل نباش خدا خودش بزرگه 14 شهریور دامادی داداشمه
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون خانمی به سلامتی خوش بگذره
وحیده
1 شهریور 95 8:35
سلام آبجی چه زود من فکر کردم مونده به وقتش . به سلامتی ایشاا... گیتا جونم مشکلی پیش نمیاد . راستی دختره یا پسره ؟
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون عزیزم ان شاا... پسر
مامان آنیسا
1 شهریور 95 15:09
نگران نباش خاله جون ایشالا که زایمان راحتی داشته باشی خوش به خالت دوران بارداریت دیگه تمومه من که اصلن نمی تونم به بارداری مجدد فکر کنم
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون عزیزم اابته منم اصلافکر نمی کردم ولی شد دیگه
پرنت یار
1 شهریور 95 17:43
وقت بخیر چنانچه تمایل به معرفی و ثبت رایگان وبلاگ خود در سایت پرنت یار (شبکه حمایتی و آموزشی والدین ) را دارید لطفا به تلگرام 09394037459 با آیدی @FIYA_Admin پیام دهید . لینک صفحه معرفی وبلاگها در سایت : http://parentyar.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D9%87%D8%A7/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF-%D9%87%D8%A7 با تشکر تیم تامین محتوای سایت پرنت یار
خاله عاطی
2 شهریور 95 7:52
پیشاپیش ورود عضو جدید خانواده رو بهتون تبریک میگم. شیماجان انشاا... این مرحله رو با خیر و خوشی بگذرونی
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون عاطفه جان منم برات همین ارزو رو دارم
آیداکوچولو
3 شهریور 95 0:53
به سلامتی ومبارکی ومیمنت
مامانش
3 شهریور 95 9:46
وای مامان گیتا جون خدا پشت و پناهت ....
کیان
3 شهریور 95 15:21
خاله تبریک میگم ایشالله گل پسری صحیح و سالم به دنیا بیاد
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون خاله جونی ان شاا...
مامان مژگان
3 شهریور 95 17:04
انشالله زایمانت راحت و بی دردسر باشه خانومی ... منتظر عکسهای نی نی جدید هم هستیم💖💖
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون عزیزم حتما
مامان پسملا
9 شهریور 95 8:48
عزیزم انشاالله به سلامتی . خیلی خوشحال شدم همه چی را به خدا واگذار کن که بهترین را برایتان روزی کن
♥ خانوم کـوچولو ♥
13 شهریور 95 12:53
سلام عزیییییزم ماشالله به گیتا جونهم چقدر بزرگ و خانوم شده مرسیی که این مدت نبودم بهم سر زدید واقعا ممنونم دوست عزییییزم
سیما
14 شهریور 95 9:44
گیتا جونی تولدت مبارک خاله جون
کیان
14 شهریور 95 12:19
گیتا جون تولدت رو هم از همینجا بهت تبریک میگم الان که اینو دارم مینویسم فکر کنم ساعت های آخری باشه که هنوز یکی یکدونه هستی و تا چند ساعت دیگه میشی خواهر بزرگتر
مامان پسملا
3 مهر 95 10:53
عزیزم کی میاین تا بگم قدم نورسیده مبارک انشاالله که هم خودتون و هم کوچولو سالم و تندرست باشین