گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

السلام ای حضرت سلطان عشق

1395/5/23 9:29
300 بازدید
اشتراک گذاری

السلام ای حضرت سلطان عشق

یا علی موسی الرضا ای جان عشق

السلام ای بهر عاشق سرنوشت

السلام ای تربتت باغ بهشت

  

ان شاا... اگه خدا بخواد به همین مناسبت فردا تو خونه یه مراسم مولودی داریم

جای همه دوستان خالی

اولین باره خودم یه همچین مراسمی می گیرم ان شاا... همه چیز به خوبی برگزار بشه

پسندها (4)

نظرات (10)

مامانی رضا
23 مرداد 95 9:53
انشاءالله امام رضا حاجتت و براورده کنه عزیزم انشاءالله سالم باشی و گیتا گلی و شازده پسر گلمون که توراهه به حق امام رضا سالم باشن و موفقیتهاشونو ببینی خانوادت در پناه امام رضا عزیز دلم
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون سمانه جان لطف داری ان شاا... هر کی حاجتی داره به حق آقا امام رضا حاجتش براورده به خیر بشه ان شاا... همیشه سلامت باشی و هرچی از خداوند می خوای به شادی بهش برسی
rezvan
23 مرداد 95 11:20
پلک خورشید به فرمان تو بر می خیزد / صبح ، از سمت خراسان تو بر می خیزد نور ، هر صبح می افتد به در خانه ی تو / بعد از گوشه ی چشمان تو برمی خیزد . . .
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون عزیزم چه شعر زیبایی
نفس بانو
23 مرداد 95 13:53
ب سلامتی ان شاء الله.برا منم دعا کنید
آیداکوچولو
23 مرداد 95 15:23
تولد امام رضای عزیز مبارک
آیداکوچولو
23 مرداد 95 15:59
راستی گیتا کوچولو من نمی دونستم که یه داداشی توی راه داری بهت تبریک میگم داداش داشتن خیلی خوبه من عاشق داداشیم هستم
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون خاله جونی البته نمی دونم چرا همه از حالا نگران سلامتی اون نی نی هستن
دخترخاله
24 مرداد 95 17:40
سلام مامانی گیتا جون/ انشاالله مراسمتون به خوبی برگزار بشه تولد امام رضا رو هم به شما و گیتا جان تبریک میگم
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون عزیزم خدا رو شکر به عنوان تجربه اول بد نبود
بانو
25 مرداد 95 1:59
سلام عزیزم چه خوب قبول باشه التماس دعا
مامانی رضا
25 مرداد 95 9:48
سلام گیتا جونی خاله من انقدر ذوق داشتم برا اومدن جشن حتی رضا هم خوشحال بود میخاد بره پیش دیتاااااااا.. اما مامان شیما آدرس و اس نکرده بود فکر کنم فراموش کرده بود
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
عزیزم من ادرس رو برات فرستادم ولی بابا ما که با هم از این حرفا نداریم ادرس رو از یکی از بچه ها می گرفتی خیلی ناراحت شدم جات خیلی خالی بود
دخترخاله
25 مرداد 95 13:44
مامانی چرا عکس های جدید گل دخترو نمی زارین
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
چششششششششششششم
مامانی رضا
26 مرداد 95 11:45
فدای سرت منم خیلی دوست داشتم بیام و از روز قبلش کلی برنامه چیده بودمو رضا رو آماده کرده بودم.. قسمت نبود شاید لیاقت نداشتم عزیزم .. انشاءالله سال بعد اگر خدا بخواد و عمری بود حتما میام
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
نخیر این چه حرفیه کم سعادتی ما بود ان شاا... عزیزم