گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

جشن ولادت امام رضا(ع)

1395/5/26 10:15
551 بازدید
اشتراک گذاری

چیدمان خونه

 

بشقاب پذیرایی به همراه چای و میوه که البته میوه ها رو تو ظرف چیده بودیم و پذیرایی کردیم

 

ظرف شکلاتی که جلو خانم موسوی بود و رسم داره ضمن خوندن مولودی شکلاتها رو به سمت مهمونا می ندازه

متاسفانه چون خیلی ها حجاب نداشتن نشد از خود مراسم عکس بگیرمغمگین

ولی خدا رو شکر به عنوان اولین تجربه بد نبودفرشته

ان شاا... از سال دیگه چای رو حذف می کنمخسته و شربت رو جایگزینش می کنمآرام

 

 

تدارکات قبل مراسم

پسندها (12)

نظرات (13)

مامانی رضا
26 مرداد 95 10:36
به به عجب مجلسی بوده واقعا جای من خالی قبول باشه مامان شیمای مهربون چقدر باسلیقه مثل همیشه انشاءالله به حق آقا امام رضا زندگیتون پر از آرامش و سلامتی و خوشبختی باشه دوستتون دارم عزیزای من
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون سمانه جان جای شما و رضا جون خیلی خالی حیف سعادت نداشتیم در خدمتتون باشیم جلسه هم بد نبود به هرجهت بخاطر اینکه تجربه اولم بود یه خورده نقصیاتی داشت ولی روی هم رفته بد نبود ولی گفته باشم از سال دیگه هیچ عذری برای نیامدن پذیرفته نیست
نفس بانو
26 مرداد 95 10:46
دستتون درد نکنه.قبول باشه.تا هزار سال
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون خانمی ان شاا...
مامانی رضا
26 مرداد 95 14:33
من سعادت نداشتم عزیزم باور کن از روز قبلش همه جا گفته بودم میخام برم خونه شیما حتی به همکارام گفته بودم.. اما خب قسمت نبود.. اشتباه از من بود که به سمیه لا اقل زنگ میزدم میپرسیدم ادرسو.. چند دفعه هم گفنم به مریم زنگ بزنم یا اس بدم که اگه خواست بره منم باهاش برم چون مریم (جوادی) پشت خونه مامانمه.. حالا به هر حال سعادت نداشتم انشاءالله یک روزبا سمیه مزاحمت میشم عزیزم
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ان شاا... عزیزم خوشحال می شم
کیان
26 مرداد 95 14:36
به به به خوب یک تمرینی شد که چند روز دیگه واسه تولد شما همه آمادگی لازم رو داشته باشند پیشاپیش تولدت مبارک گیتا جون
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
وای احسنت به این تیز بینی کیان جون ممنون ولی احتمالا تولد امسالم رو تو مهد بگیرم
بانو
26 مرداد 95 14:49
سلام بر مامان گیتا جونی و داداش گلش اسم داداش گیتا جونی چیه؟؟؟؟ خیلی قشنگ و خوش سلیقه بود انشالله قبول باشه
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
سلام به خاله مهربون ممنون خانمی هنوز داداشی گیتا جون اسم نداره فعلا همون نی نی
rezvan
26 مرداد 95 19:04
قبول باشه !
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون رضوان جون جای شما خالی
مامان علیرضا
27 مرداد 95 10:26
عزیزم چهقدر خوب که جشن گرفتی.. این کارها سعادت میخاد مهربون. ان شاالله که قبوله..
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون خانمیو خوشبختم از آشناییتون
مامان پسملا
28 مرداد 95 8:07
وای عزیزم چقدر عالی خوش یه سعادتتون که گرفتن این جشنا روزی تون میشه به نظرم فوق العاده خوش سلیقه و عالی بود .پیشاپیش تولد گیتا جون مبارک باشه
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
مرسی خانمی نذری بود که باید ادا می کردم اگرچه امسال به خاطر شرایطی که دارم یه خورده سختم بود ولی خدا رو شکر به کمک همسرم و مامان و خواهرم تونستم نذرم رو ادا کنم البته اگر خدا بخواد ان شاا... هر سال این روز رو جشن می گیرم ضمنا ممنونم بابت تبریک تولد گیتا
مامان پسملا
28 مرداد 95 8:14
ببخشید یه سوالی اومد تو ذهنم شما که اینقدر کدبانو هستید خونتون که اینقدر بزرگه خودتون مرتب و تمیز میکنید یا ؟...
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
نظر لطفتونه همشهری البته شکی نیست که خانمای بیرجندی همه کدبانو هستن البته هفته ای یک بار یکی می یاد واسه نظافت که خوب با وجود دخملی نهایتا تمیزی خونه در حد دو روز دوام داره و مجبورم خودم تا امدن اون خانم چند باری دستی به سر و روی خونه بکشم
خاله سمیه
30 مرداد 95 9:54
جشن خیلی خوبی بود شیما جان. خیلی خوش گذشت عزیزم
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون سمیه جان ان شا... قسمت بشه هر سال تو همچین روزی در خدمتتون باشیم
مامان آرشیدا
31 مرداد 95 3:46
قبول باشه
دخترخاله
31 مرداد 95 16:04
انشاالله خدا ازتون قبول کنه/ ما هم واسه ی تولد امام زمان شربت دادیم خیلی خوب بود خدا رو شکر
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون ان شاا... چه کار خوبی ان شاا... هر نذری داشتین اجابت شده باشه
خاله عاطی
2 شهریور 95 8:02
قبول باشه شیما جون. خیلی خیلی دلم میخواست بیام، اما شرمنده ام که نتونستم خدمت برسم.
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
عزیزم کم سعادتی ما بود ان شاا... سال دیگه