گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

ای مسیح آل پیغمبر سلام انتهای سوره ی کوثر سلام

1395/3/2 9:27
518 بازدید
اشتراک گذاری

ای مسیح آل پیغمبر سلام انتهای سوره ی کوثر سلام

ای قدم هایت صراط المستقیم حافظ آیات قرآن کریم

ای امام صالحان در روی خاک اکفیانی اکفیان روحی فداک

 

95/3/3

امروز خاله ماری زنگ زدن و گفتن خدا رو شکر به لطف خدای مهربون جواب آزمایش مامان نرمال بوده

****************************

چند وقت پیش قبل اینکه جواب آزمایش مامان بیاد خواب دیدم مراسم عزاداریه امام حسینه و ما رفتیم درخش البته جایی که تو خواب دیدیم برام آشنا نبود ولی دیدم زن دایی مامانی واسه هیئت عزادارا برنج می پزن خودم هم داشتم حبوبات می شستم واسه آش نذری که تو خواب دیدیم قراره شب بپزم بعدا که تعبیر خوابم رو نگاه کردم نوشته بود دیدن خواب برنج پختن براورده شدن حاجته بعدش یادم امد مشهد که رفته بودم برای آزمایش خونه خاله طاهره که بودم خاله جان گفت نظر کن ان شاا... اگه جواب آزمایشت خوب باشه تو آش نذری که روز وفات امام رضا می پزم شریک بشی و خوابم خورد به همین قضیهآرام

******************************

خدایا : من گمشده ی دریای متلاطم روزگارم و تو بزرگواری !

 ای خدا! تو خوب می دانی که بزرگوار آن است که گمشده ای را به

 مقصد برساند . تا ابد محتاج یاری تو ، رحمت تو ، توجه تو ، عشق تو ،گذشت تو ، عفو تو ، مهربانی تو ، و در یک کلام ... محتاج توام

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (13)

مامانی رضا
4 خرداد 95 8:08
سلام عزیزم ولادت امام زمان رو به گیتا گلی و بابا و مامان مهربونش از طرف خاله سمانه و رضا کوچولو تبریک میگم امیدوارم زیر سایه آقا امام زمان سالم و موفق باشید
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون خاله جونی به همچنین ان شاا... شما هم در سایه امام زمان(ع)سالم و سلامت باشین
بابا حمید
4 خرداد 95 10:20
سلام آبجی گل ومهربونم ممنون از لطف ومحبتتان ممنون از حضور سبزتان در وب سوگند ی دنیا ممنون آبجی گلم روی ماه گیتا جان را ببوسید با افتخار لینکتون میکنم شماهم دوست داشتینی لینکمون کنید ممنون میشم بازهم بهمون سر بزنیدخوشحال میشیم ماهم به شما سر میزنیم با آرزوی سلامتی و سعادت برای شما و خانواده محترمتان موفق وموید باشید
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون منم روی ماه سوگند جون رو می بوسم ان شاا... در پناه حق زیر سایه آقا امام زمان و البته بابا و مامان مهربونش همیشه سالم و تندرست باشه البته با افتخار لینک شدین
بابا حمید
4 خرداد 95 10:21
از استاد دینی پرسیدند عشق چیست؟ گفت:معرفت خداست . از استاد هندسه پرسیدند عشق چیست؟ گفت:نقطه ای که حول نقطه ی قلب جوان میگردد . از استاد تاریخ پرسیدن عشق چیست؟ گفت:سقوط سلسله ی قلب جوان
مامانی رضا
4 خرداد 95 10:46
ای جووووووووووووووونم عزیز دل من الهی قربونت بشم من امیدوارم امام رضا پشت و پناهت باشه انشاءالله امام رضا گل پسری و سالم و سلامت نگه داره انشاءالله نذرت قبول باشه عزیز دلم تو با قلب پاک و مهربونت خدا پشت و پناهته
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون سمانه جون دوست خوبم خواهر مهربونم ان شاا... خداوند به حق امام رضا پشت و پناه همه دوستای گلم باشه علی الخصوص شما و رضا جون
مامانی رضا
4 خرداد 95 10:48
خیلی خوشحالم عزیزم امام رضا به دلهای پاک سریع جواب میده امیدوارم امام رضا جمع خانوادگیتونو همیشه حفظ کنه و نگهدار همتون باشه
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
قربانت سمانه جان نه بابا چه دل پاکی دریای بزرگواری خداست که خیلی وسیعه
مامانی رضا
5 خرداد 95 8:36
فدات بشم من اگه دل تو پاک نیست پس دل کی پاکه مهربونم خدا که صد البته دریای بزرگواریش بی کرانه اما تو هم مهربونترینی مراقب خودت و دو تا وروجک باش
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
چشمی دارم همه پر از صورت دوست با دیده مرا خوشست چون دوست در اوست از دیده دوست فرق کردن نه نکوست یا دوست به جای دیده یا دیده خود اوست
مامانی رضا
5 خرداد 95 10:56
شیما جان به گوشیت زنگ زدم اصلا بوق نمیخورد خواستم بپرسم اون لیوان و ظرفهای باب اسفنجی که برای تولد گیتا جون گرفته بودین از کجا تهیه کردید؟
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ببخشید گوشیم خاموش شده بود سمانه جان
rezvan
7 خرداد 95 22:06
آرزویت را برآورده میکند ...... آن خدایی که آسمان را برای خنداندن گلی میگریاند . . .
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون دوست خوبم ممنون از پیامهای زیبات
rezvan
7 خرداد 95 22:08
ــ خدایــــــ♥ـــــم!ــ به درگاه تــــ♥ـــــو دعا می کنم که در قلب منی در عبور از دنیــــــــــــــای رنــــــــــــــج، راهــــــــــنمایم باش
rezvan
7 خرداد 95 22:09
دلم می خواهد آرام صدایت کنم و بگویم تو خود آرامشی ومن خود بیقرار خدایا ! خرابت می شوم ! مرا هر گونه که می خواهی بساز…
وحیده
8 خرداد 95 11:41
سلام به به خدا رو شکر چه خبرا آبجی شکلات خوبه؟
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
قربانت الهی شکر شما چطوری خوبی ان شاا...؟
ليپوماتيک
12 خرداد 95 21:06
مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد.
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون از لطفتون
بانو
12 خرداد 95 21:17
سلام عزیزم ای جان هر چی از خدا میخواهی بهت بده دختری خوبه؟؟
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
سلام بانو جان ممنون خانمی خیلی لطف داری .الهی شکر اونم خوبه شما در چه حالی؟