گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

دعوتی مامانی

1393/7/25 7:35

سلام صورتی مامان

روز جمعه مامانی خانواده خاله جان و دایی شون رو واسه نهار دعوت داشتن شب قبل منم ۳ مدل ژله بستنی درست کردم و صبح جمعه هم سوپ گذاشتم تا اینجوری ما هم یه کمکی کرده باشیم

صبح جمعه بعد خوردن یه صبحانه سبک بابایی شما رو برد تو حیاط حموم آفتاب بعدشم ماساژ با روغن مخصوص و نهایتا حموم بعد حموم تند تند حاضر شدیم به قصد خونه مامانیتا رسیدیم تقریبا همه کاراشون انجام شده بود فقط یه خورده تو چیدمان سفره کمک خاله رویا کردم و بعد آمدن مهمونا و صرف چای و شیرینی رفتیم سراغ کشیدن و صرف غذا نهار قورمه سبزی بود و جوجه و کباب و البته سوپهای مامانی خلاصه همه کلی به به و چه چه کردن بعد صرف نهار  تا یه خورده جمع و جور کنن من رفتم سراغ غذا دادن به شما که تا تموم شد مهمونا میوه هاشون رو هم خورده بودن و رفته بودن سراغ صرف چای عصرانه

مامانی یه سری هدیه بعنوان تشکر واسه خانواده خاله جان تهیه کرده بود که توسط زهرا خانم همسایشون به زیبایی بسته بندی و توی یه مجمعه مسی چیده شده بود که با موزیک و رقص توسط مامان وارد جلسه شد ولی حسابی هم سنگین بود . بعد دادن هدایا دایی جان مامان و خانمشون مثل همیشه با صدای گرمشون ما رو مستفیض کردنبعدشم نوبت رسید به مراسم خداحافظی آخه یکشنبه صبح خاله جان و همسرشون و خاله رویا و آقا علی رضا عازم کربلان . پروازشون امروز صبح ساعت ۹.۵ بوده و الان هم احتمالا رسیده باشن منم برم بزنگم به خاله رویا ببینم رسیدن به سلامتی