گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

نیمه شعبان 97

1397/2/15 11:51
211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

روز سه شنبه به بابا گفتم ظهر دنبالتون خونه مامانی نره (یه مدته سرویستون بعد کلاس شما رو می بره خونه مامانی) و عوضش من و بردیا بعد نهار ساعتای 3 اومدیم خونه مامانی  . آخه شب نیمه شعبان دو تا از همسایه های مامانی جشن دارن واسه همون به مربیتون هم زنگ زدم و گفتم کلاس امروز عصر رو اگه می شه خونه مامان بزرگ گیتا برگزار کنید که ما اونجا هستیم و اون بنده خدا هم قبول کرد ( از دو هفته ی گذشته روزهای یکشنبه و سه شنبه و پنجشنبه خاله ساعت 5-7 می یاد خونه البته هفته اول چون خاله مریض بود فقط کلاس روز یکشنبه برگزار شد )

خلاصه من بردیا رو خوابوندم و گذاشتمش پیش مامانی و تو فاصله ای که خاله بیاد از فرصت استفاده کردم و شما رو بردم پارک امام حسین که نزدیک خونه ی مامانیه

کلی تاب بازی کردی و بهت قول دادم روز جمعه هم شما رو بیارم

ضمنا یادم رفت بگم که به همت یه گروه تئاتر معلولین تو اداره بهزیستی بیرجند نمایشنامه پری آب ها برگزار می شد که روز یکشنبه که روز اولشون بود شما و بردیا جونی رو بردیم

پسندها (2)

نظرات (0)