گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

سفرنامه6 - لحظه هاي خداحافظي

1396/6/21 18:11
328 بازدید
اشتراک گذاری

روز اخر بعد صبحانه رفتیم اتاق تا وسایلمون رو جمع وجور کنیم چون ساعت 12 باید اتاق رو تحویل می دادیم

پروسه جمع و جور کردن به خاطر خریدایی که کرده بودیم خیلی زمان برد و تا ساعت 1 طول کشید بعدش وسایل رو بردیم لابی هتل و رفتیم دریا . شما و بابایی که تو آب بودی من رفتم از اسنک بار همبرگر و پاستا و سیب زمینی سرخ شده گرفتم و همون کنار دریا خوردیم و ساعتای 4.5 هم رفتیم لابی تا لباس عوض کنیم و یه چایی بخوریم و مامان هم به بردیا غذا بده 

یعدشم  عکسای لحظه اخری و نهایتا لیدر امد دنبالمون تا سر راه بریم بقیه هتل ها ومسافرا رو سوار کنیم و بریم سمت فرودگاه

تو راه یکی از هتل ها شمایل بزرگ و زیبایی از حضرت علی روی دیوار یه ساختمون بلند توجهمو ن رو جلب کرد

 

پسندها (6)

نظرات (3)

مامانی عرفان و ارمان
1 مهر 96 14:04
سفرا بخیر ... امیدوارم خوش گذشته باشه . ماشائالله زنده باشن جوجه ها
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون خاله جونمحبت
مامان فاطمه
10 مهر 96 15:21
سلام داشتم وب شما رو میدیدم که آخرین عکس عکس هتل آداکوله توجهم رو جلب کرد ما هم اون هتل رفته بودیم ولی اونجا اقامت نداشتیم یکی از دوستام میخواست با بچه هاش بره به نظر شما جای خوبیه؟
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
سلام اره به نظر من که خیلی خوب بود من قبل رفتن در مورد هتل ها یه تحقیقی کرده بودم و این هتل رو انتخاب کردم البته معماری زیبا و ساحل بی نظیرش در انتخابم خیلی موثر بود ولی در مورد هتل فانتاسیا و رامادا هم تعریف شنیدم