گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

دارم مي رم واكسن بزنم

1395/10/25 12:54
145 بازدید
اشتراک گذاری

 

دارم مي رم واكسن ٤ ماهگي بزنم 😒البته با چند روز تاخير 

خدا به جون مامانم رحم كنه چون سر واكسن ٢ ماهگي خيلي اذيت كردم😋

خدا رو شكر پسر خوبي بودم☺️ البته لازم به ذكره اين دفعه به توصيه خاله بيتا ٣ برابر وزنم قطره استامينوفن خوردم 😊اون دفعه تو مركز بهداشت به مامانم گفتن دو برابر بدين ولي وقتي تو خونه جيغ بنفش مي كشيدم 😱و مامانم به خاله بيتا زنگ زد خاله گفت بايد ٣ برابر بدي كه بعدش ارومتر شدم😜

پسندها (1)

نظرات (3)

بانو
30 دی 95 14:07
الهی چه گناهن وقتی واکسن میزنن خداروشکر خوب بوده
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
اره خدا رو شكر والا من كه خودم رو واسه يه فاجعه اماده كرده بودم
مامانی رضا
2 بهمن 95 12:59
قربونت بشم من.. الان داروها دوزش انقدر پایینه که اون مقدار اصلی اصلا اثر نمیکنه بايد مقدارشو برد بالا تا اثرشو دید
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
اره سمانه جان كاملا درسته
اویس
3 بهمن 95 17:29
نینی بلاگها و سایت های دیگر میتوانند عکس کودک یا عکس سایت خود را در این سایت قرار دهند فقط در قسمت نظرات نام وبلاگتان را ذکر کنید تا ما عکس کودکتان یا عکس سایتتان را در سایت قرار دهیم در ضمن ما را هم لینک بفرمایید دوستانتان را هم میتوانید معرفی کنید با این کار بازدید سایتتان هم بالا میرود با تشکر با تبادل لینک اگر موافقید در بخش نظرات مطرح کنید تا لینک سایت شما را قرار دهیم