گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

سفرنامه-2

1394/10/22 9:51
732 بازدید
اشتراک گذاری

صبح شنبه -پارک شهر

 

 

 

 

 

 

مراسم خوش و بش کردن با مجسمه های عروسکی پارک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینجا داری ادای نی نی تپله ای رو در میاری که چند وقت پیش تو پارک دیده بودیشیطان

 

 

 

 

 

نصف اینا رو هر روز می بردم اتاق برای نهار یا شام جنابعالی که نهایتا راهی اشغالی می شدقوی

 

  

 

 

 

شنبه شب- رستوران شاندیز صفدری

 

  

 

طبق تحقیقات قبلی تو سایت رستوران های کیش ظهر واسه نهار رفتیم رستوران ته دیگ ناب چسبیده به پاساژ دیپلمات که هم نزدیک هتل بود و هم غذاش خدایی خوب بود من چلو خورشت بادمجون سفارش دادم و بابایی چلو ماهی شیر برنجش ایرانی بود و گوشت خورشتش گوسفندی و در نتیجه قابل استفاده واسه گیتا خانم

شب هم شاندیز صفدری

پسندها (2)

نظرات (4)

مامانی رضا
28 دی 94 11:11
امیدوارم بهت خوش گذشته باشه گیتای نازم چه عکسای خوشگلی
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
الهی شکر بد نبود البته به جز روز اولی که تو پرواز موقع نشستن حالم خیلی بد شد و نصفه شبش هم مامان و بابام رو راهی بیمارستان کردم آخه فکر می کردن تب دارم
مامانی رضا
30 دی 94 8:33
مگه چی شده بود عزیزم؟ نکنه از هواپیما میترسیدی قربونت بشم؟ یا به عبارتی هواپیما زده یا آسمان زده یا هوا زده
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
نه خاله جون موقع بلند شدن چون داشتم شیر می خوردم حالم بد نشد ولی موقع نشستن بخاطر تغییر فشار داخل کابین حالم بد شد اگه اون موقع هم مشغول خوردن چیزی بودم حالم بد نمی شد ولی چشمت روز بد نبینه خاله جون گوشام به شدت درد گرفته بود و گلاب به روتون لباسای مامان و بابام رو آباد کردم
مامانی رضا
3 بهمن 94 9:57
اهی دورت بگرده خالههههههههههه خدا رو شکر که به خیر گذشته عزیز دلم دست مامانی و بابایی مهربون هم درد نکنه که انقدر تلاش میکنن تا به گیتا خانمی خوش بگذره همیشه همیشه کنار هم سالم و شاد و خوشبخت باشید عزیززززززم
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
مرسی خاله جون منم براتون همین ارزو رو دارم ان شاا...خداوند رضا کوچولوی دوست داشتنی رو همیشه براتون حفظ کنه
مامان فدیا
3 بهمن 94 10:02
به به چه غذاهایی بابا کلی دلمون اب انداختی