گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

کودک دوست داشتنی من

1394/10/3 12:00
361 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربون مامان

از اونجایی که اندکی اسکروچ هستی شیطاندیشب که بابایی برای چند لحظه سرشو گذاشته بود رو بالشتات سریعا اعتراض کردی و از من خواستی سرشو از رو بالشتت برداره که منم سریعا وارد عمل شدم ولی بعدش یکهو دیدیم با یک بالشت بزرگ در دست با مشقتخسته داری ازسمت پذیرایی می یای من و بابایی رو می گی تعجبفقط می خواستیم گازت بگیریم جالب اینکه دوباره رفتی و با یک پتو  برگشتی و دیگه کم مونده بود اشک بابایی دربیاد

الهی قربون دل مهربونت بشم مامان

البته که من دیگه اخریاش یه خورده حسسسسسسسسسسود شدم

ضمنا امروز عصر تولد طاها جونه پسر همکار مامانجشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی رضا
3 دی 94 12:18
سلام عزیزم قربون این گیتا خانمی عسل بشم من مهربون خاله واقعا من موندم چرا بچه ها انقذه بابا دوستن؟!!!!! دقیقا رضا هم همینکارارو میکنه واسه باباش ما هم اندکی حسود میشویممممممممم
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ای بابا خواهر شانس که نداریم
aylar
4 دی 94 18:38
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
سلام و ممنون از حضور سبزتون
مامان فدیا
19 دی 94 14:12
دختر مهربون