گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

مادرم روزت مبارک ناز من

1394/1/21 7:46
912 بازدید
اشتراک گذاری

  

شان است و نشانه است بانوی کرم

الحق که یگانه است بانوی کرم

گویند شفاعتش به هرکس برسد

دنبال بهانه است بانوی کرم    

  

 میلاد دختر نبوت ، همسر ولایت ، مادر امامت ، و روز مادر  مبارک باد . . .      

  مادرم ای بهتر از فصل بهار

مادرم روشن تر از هر چشمه سار

مادرم ای عطر ناب زندگی

مادرم ای شعله ی بخشندگی

مادرم ای حوری هفت آسمان

مادرم ای نام خوب و جاودان

مادرم ای حس خوب عاشقی

مادرم خوشتر ز عطر رازقی

مادرم ای مایه ی آرامشم

مادرم ای واژه ی آسایشم

مادرم ای جاودان در قلب من

مادرم ای صاحب این جسم و تن

مادرم می خواهمت تا فصل دور

مادرم پاینده باشی پر غرور

مادرم روزت مبارک ناز من

مادرم تنها تویی آواز من     

 مادر مهربونم یه دنیا ازت سپاسگزارم بابت زحماتی که برای من و بخصوص گیتا می کشی امیدوارم همیشه زنده و سلامت باشی که خانه با وجود تو برایمان بهشت کوچک است ...    

         سایه ات به سرم مستدام باد 

     همیشه و همیشه و همیشه : پیشمان بمان 

  روزت مبارک مادرم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)