گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

یادگاری-2 تا 6 ماهگی گیتا خانم

1392/9/26 10:22
463 بازدید
اشتراک گذاری

چارلی چاپلین میگه 

عاشق شدن یعنی 
آنقدر بخندی که دلت درد بگیره
.
برای مسافرت به یک جای خوشگل بری 
آهنگ مورد علاقت رو از رادیو گوش بدی

به رختخواب بری و به صدای بارش بارون گوش بدی
از حموم که اومدی بیرون ببینی حو له ات گرمه !
آخرین امتحانت رو پاس کنی
کسی که معمولا زیاد نمی‌بینیش ولی دلت می‌خواد ببینیش بهت تلفن کنه

توی شلواری که تو سال گذشته ازش استفاده نمی‌کردی پول پیدا کنی

بدون دلیل بخندی
بطور تصادفی بشنوی که یک نفر داره از شما تعریف می‌کنه
از خواب پاشی و ببینی که چند ساعت دیگه هم می‌تونی بخوابی !

از بالای تپه به غروب خورشید نگاه کنی
دوستای جدید پیدا کنی 

کسانی رو که دوستشون داری رو خوشحال ببینی

و.......

و من میگم مهمتر از همه اینکه یه وقتایی بشینی عکسای دلبندت رو ببینی و بیاد بیاری که به یاری خدا چه دوران سختی رو پشت سر گذاشتی 

تو این قسمت عکسهای دخملی رو گذاشتم از ۲ ماهگی تا ۶ ماهگی

 

اینم گیتا خانم تو دو ماهگی

 

 

تعجب نکنین این ناخونای مانیکور شده خوشگل ناخونای گیتا خانمه تو مده. آخه از همون موقع تولد ناخوناش این جوری بود (جون می داد واسه لاک زدن). مامانی هم بس که انگشتای دختری ظریف بود تا دو ماهگی که یه خورده بزرگ تر شد کوتاهشون نکرده بود واسه همون مجبود بودیم همیشه دستکش دستش کنیم  .این عکسو مامانی قبل از کوتاه کردن ناخونای دختری یادگاری گرفته .دختری هم خدا رو شکر خواب بود و من تو خواب با ترس و لرز از اینکه مبادا انگشتاشو زخم کنم ناخوناشو کوتاه کردم .

 

 ۴-۳ ماهگی گیتا خانم

اینجا گیتا جونی واسه اولین بار سرما خورده بود و منو بابایی می خواستیم ببریمش پیش دکتر شیخانی عکسای پایینی هم مریوط میشه به دوران نقاهت خانم خانما

 

 

دخترم داره خواب فرشته ها رو می بینه

 

 

 

 

هیس ای بابا مثل اینکه خوابیم ها چه قدر عکس می گیری مامانی

 

 

این عکسای گیتا خانمه تو اوایل ۵ ماهگیش 

 

 

 

من اعتراض دارم  گرسنمه خواب دارم

 

 

و گیتا خانم تو اواسط ۵ ماهگی

 

 

دخملی عاشق کتاب

یه دختر کوچولو /که اسمشم گیتا بود /نشسته روی یک تاب/ خوشحاله و می خنده/با نور گرم آفتاب 

 

 

و گیتا خانم در اواخر ۵ ماهگی

 

 

 

 گیتا جونی اوایل ۶ ماهگی

 

 

                             

 

و بالاخره اواخر ۶ ماهگی

 

 

دخترم اون موقع تازه می خواست شروع کنه به غلط زدن

 

 

 قبون دخمل خوش خنده مامانی . دوست دارم عاشقتم عزیزم 

خدا رو هزاران بار شکر که هستی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)