گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

مهد گیتا جون

1397/7/30 17:09
242 بازدید
اشتراک گذاری

امسال بعد کمی پر س و جو گیتا جون رو برای پیش 2 فرستادیم مهد شاپرک

دو سه روز اول چون محیط جدید بود منم باهاش رفتم مهد . روز اول ( 30 شهریور) تا ساعتای 9.5 اونجا بودیم و چون گیتا صبحانه نخورده بود برگشتیم خونه اما روز دوم که مصادف با اولین روز مهر ماه بود تا ساعتای 8.5 پیشش موندم و از اونجا رفتم اداره ولی به راننده سرویسش گفتم ساعتای 11بره دنبالش . تموم مدتی که تو راه اداره بودم  به خاطر مریضیه چند روز قبل گیتا و شرایطی که براش پیش امده بود ارام اشک می ریختم و وقتی رسیدم اداره یک هو بغض چند روزم ترکید و کلی گریه کردم .

ضمنا هنوز هم مثل قبل گیتا جون بعد مهد می ره خونه ی مامانم

این عکس مربوط به روز اول مهر ماهه

و این عکس هم مربوط به 30 مهرماهه که اولین جلسه اولیا و مربیان بود

پسندها (7)

نظرات (4)

مامان صدرامامان صدرا
29 مهر 97 21:40
موفق باشی خوشگل خاله منم چن روز اول مدرسه صدرا حس میکردم خونه سوت و کوره و ناراحت بودم و دلتنگش میشدم ولی بعدش عادت کردم😢😯😙❤
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون عزيزم ولي من گيتا رو از وقتي برديا رو حامله بودم مهد مي فرستادم البته روز اولي كه تنها رفت مهد كلي تو اداره گريه كردم . ولي اون روز بابت مريضيه گيتا ناراحت بودم و چون نمي تونستم با كسي درد دل كنم بعد چند روز مرخصي وقتي رفتم اداره ناخوداگاه بغض چند روزم تركيد 
شادی زندگیشادی زندگی
30 مهر 97 9:58
عزیزم ایشالله فقط اشک شوق بریزیگل
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون دوست خوبم . اميدوارم ديگه همچين روزايي رو نبينم به اميد خدا 
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
1 آبان 97 19:04
موفق باشی گیتا جونیییی
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنونم عزيزم
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
1 آبان 97 23:39
💝💝💝
💜💜💜
💛💛💛
💚💚💚
💙💙💙
❤❤❤