گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

شنبه 10 شهریور - مولودی به مناسبت ولادت امام موسی کاظم(ع)

1397/6/12 13:08
347 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوهای مامان

روز شنبه که مراسم مولودی داشتیم و هم یه تولد کوچولو واسه گیتا خانم صبحش گیتا جونی رو کلاس نفرستادم و گذاشتم تا ساعتای 9/5 بخوابه که شب کسل نباشه

بعد بیدار شدن و خوردن صبحانه با راننده سرویس گیتا جون هماهنگ کردم که یک ساعتی در اختیار ما باشه و منو گیتا باهاش رفتیم خرید و از اونجا هم گیتا رو گذاشتم خونه ی مامانی که عصر با اونا بیاد و منم برگشتم خونه و تا ساعتای 2.5 که نوبت ارایشگاه داشتم یک سری از کارا رو انجام دادم و بعد با بردیا رفتیم ارایشگاه و ساعتای 3.5 برگشتیم خونه بردیا خوابید و منم فرصت کردم مانده کارا رو انجام بدم و حاضر شم . مریم خانم پرستار بردیا هم ساعتای 4 امد کمک . مراسم از 6 تا 7 بود ولی من مهمونا رو از 5 دعوت کردم تا موقع امدن خانم همه سرجمع شده باشن که البته اکثرا همگی همون حدودای 6 امدن و بعد پذیرایی با چای و ... مراسم شروع شد .

خوبی مراسم امسال این بود که خانم دف هم می زد و بعد خوندن چند شعر در مدح حضرت علی شروع کرد به خوندن چند شعر از سیما بینا و چند اهنگ هم با مزمون تولد و .... و نهایتا مراسم ساعتای 7.15 با خوندن شعری در وصف امام موسی کاظم (ع) تموم شد که خدا رو شکر همگی راضی بودن و می گفتن خیلی عالی بود . یه کار جالب دیگه ای که خانم انجام می داد این بود که در حین انجام  مراسم یک جا ثابت نمی نشست و تو سالن راه میرفت و از همه می خواست باهاش تو خوندن همراهی کنن و کل بکشن .به هر جهت خدا رو شکر که همه چیز به خوبی برگزار شد .

بشقاب پذیرایی

پسندها (7)

نظرات (3)

مامانیمامانی
14 شهریور 97 21:37
عزیزممم
مبارک باشه هم مولودیتون و هم تولد کوچولوی گیتاجونمحبت
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون از محبتت عزیزم
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
18 شهریور 97 15:12
ماشاالله خیلی خونه شیک و باصفایی دارید...
انشاالله همیشه توش شاد و سلامت و خندان باشید...
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری اگر چه که چون اپارتمانی هست اصلا به با صفایی خونه ی شما نیست