گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

بردیا جونی

1397/1/29 11:17
1,172 بازدید
اشتراک گذاری

هنر جدید بردیا جونی -زیر چشمی نگاه کردنقوی

اخیرا بردیا جونی شر شده اساسی و نمی شه یک لحظه ازش غافل شد کلی تو خونه خراب کاری کرده عاشق خنزل پنزلای گیتاست و معمولا عین یک ببر تو کمین وسایلشه کافیه گیتا یه لحظه حواسش نباشه وسایلش رو هواست بر می داره و در میره بعدشم اون بدو گیتا بدو

و اما کلمات جدیدی که یادگرفته

نی نی(چند وقت پیش تا چشمش افتادبه نورا گفت نی نی)

تاب تاب عبا(عباسی)

آوو(الو)

دیتا (گیتا)

دو تا

آآآآآآآآب(آب)

آخ

اپر(ا... اکبر)

هاپ هاپ

آمام (حمام)

نه

من  (مثلا تا می بینه می خوام تو ماشین لباسشویی پودر بریزم می گه * من* و سریع میره کشویی قسمت پودر رو می کشه بیرون)

پسندها (7)

نظرات (6)

مامان صدرامامان صدرا
29 فروردین 97 14:58
ای جووونم عزیزم نمیدونم چرا عشقمه منه این پسمل😚😚
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
قربون خاله منم دوست دارمبوس
مامان پسملامامان پسملا
4 اردیبهشت 97 15:56
عزیزم ماشاالله به بردیا جونم . یه ماچ محکم از طرف من .  مامان بردیا جان ببخشید دیر شد من فکر کردم جواب را تو همون پست خوندین . چون من هر چند ماهی رمز دار میکنم . اقای مهندس صفوی نژاد چند ماهی هست مدیرعامل شرکت ما یعنی اب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی هستند .قبل اون مدیر امور بیرجند بودند.
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون عزيزم شما هم از طرف من گل پسرا رو ببوس چه جالب به سلامتي خيلي خوشحال شدم با توجه به شناختي كه ازش دارم بايد مدير خوبي باشه 
مامان نفیسهمامان نفیسه
10 اردیبهشت 97 10:30
سلام عزیزم خوبی من تو مسابقه شرکت کردم، لطف میکنید 5 تا پست آخری منو لایک کنید؟ محبت ممنون میشم بوس
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
11 اردیبهشت 97 2:18
اي جوووونم ب حرف زدنش 😍😍
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون خاله جونمحبت
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
11 اردیبهشت 97 2:19
سلام خواهري خوبي گلم عزيزم من تو مسابقه شركت كردم ميشه بياي وبم و ٥ تا پست آخرم رو لايك كني ممنون ميشم مهربون لطف ميكني خوشكلم 😍😍😍😍😍😍😍
آیداکوچولوآیداکوچولو
13 اردیبهشت 97 11:28
سلام  هزار ماشا الله به این گل پسر ناز من هم قبلا که باید حجم عکسها کم میشد مشکل کیفیت پایین عکس ها رو داشتم اما از زمانی که نی نی وبلاگ محدودیت حجم رو برداشت مشکلم حل شد
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون از راهنماییتمحبت