گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

این روزها

1396/5/8 12:01
218 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

پنجشنبه شب حاضرت کردم بریم حیاط افتتاح تاب جدید . به بابا که زنگ زدم گفت تو حیاطه و داره باغچه ها رو اب می ده پایین که رفتیم دیدیم در حیاط بازه و بابا گفت عمو صادق می خواد ماشین جدیدش رو بیاره بزاره تو پارکینگ اینجا . وقتی عمو صادق و خاله مینا امدن بابا رفت از خونه چای وکیکی که واسه روز دختر گرفته بودیم و فرصت نشده بود بخوریمش اورد و  قسمت شد دور همی تو حیاط بخوریم   

جمعه سحر هم مرضی جون (خواهر عمو حمید)با دخترای مهربونش و عمو فرشاد رسیدن بیرجند (می گم مهربون چون واقعا مهربونن و شما رو خیلی دوست دارن سپیده جون می گفت جواد جون پسر عمو حمید بهش گفته من اگه یه روز دختر داشته باشم می خوام مثل گیتا باشه) ظهر جمعه نهار همگی دعوت بابا جون بودیم بهدان که دور همی خوش گذشت البته ما به خاطر مشکلی که یکی از همسایه ها بوجود اورده بود یه خورده حالمون گرفته شد و مجبور شدیم یه خورده دیرتر بریم و وقتی رسیدیم دوستان مشغول صرف نهار بودن . واسه شام هم بابا جون از بیرجند گوشت واسه کباب کوبیده اورده بود که عمو فرشاد زحمت کشید برامون کباب زد اونم چه کبابی و خلاصه تا شام خوردیم و راه افتادیم ساعتای 1 رسیدیم خونه و تا خوابیدیم نزدیک 2 بود البته بردیا جون از عصر خواب بود و شما هم سر شام تو بغل بابا جون خوابت برد . همونجا برنامه ریزی کردن فردا شب شام همگی دعوت عمو صادق بریم شمس العماره

شنبه عصر طبق معمول شما دو تا وروجک همکاری نکردین مامان بیچاره استراحت کنه و تا خوابتون برد شد نزدیک رفتن به مهمونی منم که خیلی خسته بودم  دیدم شما خوابین به بابا گفتم تو برو من بلکه بتونم یه خورده بخوابم بابا رفت ولی بعدش زنگ زد حاضر شو بچه ها رو خواب می بریم می ذاریم تو یه اتاق . مشغول حاضر شدن که بودم جفتتون بیدار شدین و بابا امد کمک کرد حاضرتون کردیم و ساعتای 11.5 رسیدیم و تا 1.5 اونجا بودیم ولی هوا عالی بود و فضا عالی تر

امروز ظهر هم نهار همگی دعوت امیر اقا هستیم و دوشنبه ظهر هم دعوت خانم دایی مرضی جان و شبش هم شام دعوت امنه خانم 

دعوتیه امنه خانم

پسندها (3)

نظرات (4)

مامانی رضا
10 مرداد 96 10:18
خوش باشین همیشه عزیزم راستی شیما جان مهد خوب سراغ داری؟ گیتا چه مهدی میره ازش راضی هستی؟ من میخوام رضا رو بفرستم مهد ولی واقعا نمیدونم کجاااااااااااااااا هر چند مهد های ایران خیلی مشکل داره نه مربیها سواد درستی دارن نه مهد ها استاندارد هست.. همیشه انتخاب بین بد و بدتره
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
اره واقعا متاسفانه مهدهای بیرجند چون هزینه ی کمی دریافت می کنن خدمات دهیشون هم به همون نسبت پایینه ولی مراکز دو زبانه مثل خوارزمی و کودک آینده ازشون تعریف شنیدم به خصوص که کلاساش بر خلاف مهدها که خیلی شلوغه و مربیا نمی رسن حواسشون به همه باشه خلوته و فکر کنم در حد 6 - 7 نفر باشه مرکز هوش خلاق هم هست که من یه 2-3 روزی رفتم اونجا بد نبود ولی مربیا و مسئولاش کم تجربه بودن و از سر کم تجربگی اندکی بی خیال والا وانجا هم کلاساش خلوته
کیان
10 مرداد 96 11:39
همیشه تومهمونیا باشیدو بهتون خوش بگذره کوچولوها
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون کیان جونمحبت
مامانی عرفان و ارمان
10 مرداد 96 13:51
همیشه به شادی و بخور بخور