گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

...

1396/4/14 12:07
146 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم چرا شانس پرستار ندارم

روز شنبه از بیکاری هفتگیم استفاده کردم و گفتم پرستارتون بیاد تا با شما اشنا بشه و یه جورایی کار دستش بیاد روز دوشنبه هم زودتر رفتم خونه تا زمانی که گیتا می یاد خونه باشم و یک سری راهکار واسه مدیریت کردن شیطون خانممون بهش بدم( اخه روز قبلش حسابی شیطنت کرده بود) اما متاسفانه همون روز عصر پیام داد که دیگه نمی تونه بیاد به خاطر نوه ش . ظاهرا دخترش تنهایی از پس بچش بر نمی یاد.غمگین

خلاصه موندم چکار کنم اینو بعد کلی گشتن پیداش کرده بودم قبلا 4 سال پرستار نوه ی یکی از دوستای مامانی بوده . اینم از شانس ماغمگین

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
15 تیر 96 10:31
ان شاا... درست ميشه