گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

٩ ماهه شدم

1396/3/20 20:20
286 بازدید
اشتراک گذاری

٩ ماهه شدم و مرخصي مامانم تموم شد 😔ولي چون هنوز پرستار گير نياورديم و واسه ماماني هم نگه داشتنه من تو ماه رمضان سخته مامانم پنج شنبه ي گذشته رفت اداره و تا پايان رمضان مرخصي گرفت 

ضمنا این عکس پایینی شرح حال منه وقتی موزیک گوش می کنم

 و اینم از وقتي عصباني باشمعصبانی(به قول خاله رويا انگاري موتور سواري مي كنم)

 وقتي فضوليم گل مي كنه شیطان

پسندها (6)

نظرات (2)

مامانی رضا
23 خرداد 96 10:29
قربونش بشم من عزیززززززم خدارو شکر موافقت کردن با مرخصیت شیما جون انشالا یک پرستار خوب پیدا میکنی
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون سمانه جان ان شاا... دعا كن
ساعت نیک
3 تیر 96 10:48
نازی. امیدوارم تا الان یه پرستار خوب پیدا کرده باشید. البته هیچکس به خوبی خود شما نیست. کاش شرایطی محیا می شد که به همه ی ما مادران دو سه سال مرخصی می دادند. تا بعدش با خیال راحت بچه رو ببریم مهد.
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون اره واقعا اي كاش😊