گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

تاب تابه دردر

1395/11/4 1:30
254 بازدید
اشتراک گذاری

چهار شنبه با خاله سمانه تصميم گرفتيم اگه پنج شنبه هوا خوب باشه خاله ، رضوانه جون برادرزادشو بياره خونمون تا همگي دسته جمعي بريم پارك نزديك خونه كه البته رفتيم

 

يه اتفاق بدي كه اين چند روز براتون افتاد اين بود كه سه شنبه شب دستت از بخاري سوخت و دخملم صداش در نيومد طوري كه روز بعد از ديدن جاي سوختگي بزرگ روي دستت كه تاول هم زده بود شكه و البته خيلي ناراحت شدم چطور متوجه نشدم شايد اگه همون موقع مي فهميديم مي شد كاري كرد كه وضعيت دستت اين قدر بد نشه حتما خيلي درد كشيدي عشق مامان ببخش

برديا هم از روز جمعه سرفه مي كنه و وضعيت سينش تا امروز بدتر شده موندم اون از كجا سرما خورده

پسندها (2)

نظرات (3)

بانو
4 بهمن 95 8:40
سلام عزیزم الهی چقدر تحمل گیتا جون بالاست سرماخوردگی خیلی بده اونم واسه بچه کوچیک
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
اره هر وقت چشمم به دستش مي يوفته كلي از دست خودم عصباني مي شم
مامانی رضا
4 بهمن 95 10:46
الهی من فدای گیتای صبورم بشم الهی الهی قربونت بشم که دستت سوخته نفس من رضا هم یک ساله که بود از اتو دستش سوخت اما بچم صداش درنیومد شاید بردیا جون حساسیت داره که سرفه میکنه چون همه سرفه ها نشانه سرماخوردگی نیست
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
واي سمانه جان اگه دستش رو ببيني من كه هر وقت نگاش مي كنم دلم خون مي شه خيلي حماقت كردم نه بابا اوضاع سينش خيلي بد بود البته خدا رو شكر الان بهتره بهش دارو مي دادم
محجوب بانو
13 بهمن 95 0:42
وااای, چقد بددددد سوختگی بدترین درد دنیاست خواهری به پسر کوچولوت هم جوشونده چهار تخمه و جوشونده های, عطاری بده انشالله خوب میشه
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون خانمي از همدرديت اره بچم خيلي اذيت شد ان شاا٠٠٠ كه ردش نمونه