گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

تجربه مجدد مهد کودک

1395/4/30 20:59
383 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه سه شنبه و چهارشنبه مجددا رفتیم مهد که متاسفانه به خاطر کنار نیومدن شما با یه کوچولوی یه خوره درشت رفتن به این مهد منتفی شد یعنی تا چشمت می افتاد بهش می زدی زیر گریه واسه همون به توصیه یکی از دوستان قرار شد ببریمت مهد عاطفه ها به خصوص که تازه فهمیدم مسئولش یکی از دوستای قدیمی خاله زری مامانه

این دو تا گل دخترم هستی جون و مهدیه جون بودن که قراره سال دیگه برن مدرسه و شما دوستشون داشتی

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (9)

مامان مژگان
3 مرداد 95 14:06
😘😍😘😍😘💋❤💋❤💖
خاله عاطی
4 مرداد 95 7:58
گیتای عزیزم امیدوارم مهدکودک بهت خوش بگذره و دوستای خوبی اونجا پیدا کنی
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
سلام خاله جونی ممنون البته این یکی خیلی برام جذابیت نداشت اخه یه نی نی توپله تو کلاسمون بود که من بشدت ازش می ترسیدم می گم تپل خدایی تپل و درشت بود
مریم مامان آیدا
4 مرداد 95 9:54
ایشالا مهد بش خوش بگذره چقدر پروسه مهد گذاشتن برا من کابوس شده همه میگن بزارمش ولی حس میکنم خیلی زوده البته برا گیتا جون بهترین سن مهد
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
اره مریم جان برای منم خیلی سخته بس که فکر و خیال ناجور می یاد تو ذهنم تو این چند روزه هم که رفته من تمام تایم تو مهد حضور داشتم ولی مهر سال گذشته که یه چند روزی بردمش مهد البته بازم خودم تو مهد بودم خیلی راحت رفت سر کلاس ولی امسال تو رفتن به کلاس اکراه داشت فکر کنم اگه شما ایدا جون رو از الان ببری راحت تر با محیط جدید کنار بیاد هر چی بزرگتر می شن دل کندن براشون سخت تر می شه
مامانی رضا
4 مرداد 95 10:04
ای جووونم عسل خاله قربون مهد کودک رفتنت بشم امیدوارم دوستای خوبی پیدا کنی عزیز دلم
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
سلام خاله جونی ممنون بله پیدا کردم ولی این نی نی تپله نذاشت دوستیمون دوام داشته باشه
مامان سما
4 مرداد 95 14:02
زنده باشه ایشالله...... ان شالله ک گام هایی سوی موفقیت رو در پیش داشته باشه...
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون عزیزم خیلی لطف داری
دختر زمستونی
4 مرداد 95 15:38
الهی/ امیدوارم مهد کودکت بهت خوش بگذره گیتا جون
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
مرسی خاله جونی قبلیه که خیلی بدلم ننشست البته بخاطر یکی از نی نی های مهد. ان شاا... این جدیده اینجوری باشه
بانو
4 مرداد 95 16:20
عزیزم گیتا جون قبلا مهد نمیرفت؟؟ پس وقتی شما سرکاری گیتا جونی کجاست؟؟
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
سلام بانو جان مهر گذشته یه 3 روز رفت مهد و بعدش بدجوری مریض شد واسه همون دیگه نفرستادمش تا الان . بنده خدا مامانم نگهش می داره
دخترخاله
5 مرداد 95 14:26
سلام مامانی گیتاجون// من اومدم تا شما و گیتا جون و به وب پسرخالم دعوت کنم/ راستی گیتاجون هم از طرف من یه عالمه ببوسینش
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
سلام دوست خوبم با افتخار دعوتت رو می پذیریم البته ما خیلی وقته که مهمون وبلاگ شما شدیم شما هم گل پسری رو از طرف من ببوسی
دخترخاله
5 مرداد 95 14:26
با افتخار لینک هم شدید
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون البته شما خیلی وقته لینک شدین