گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

کودک دوست داشتنی من

1395/2/14 13:08
319 بازدید
اشتراک گذاری

جونم برات بگه که این آخر فروردینی حسابی درگیر بودیم بدبوآخر ماه دوباره رفتیم مشهد واسه انجام کارای بانکی خونه مشهد ضمن اینکه بابا هم کار اداری داشت خلاصه دوشنبه شب رفتیم و جمعه صبح برگشتیم عینک

اما مامان بیچاره مجبور شد  دوباره دوشنبه شب تنهایی بره مشهدغمگین واسه یک سری آزمایشات پزشکیخطا و شما برای اولین بار شب تنهایی موندی خونه مامانیگریه تا روز چهارشنبه که من برگشتم و جالب اینکه اصلا هم بی قراری نکردیمتفکر  حتی فکر کنم بدت نمی یومد بیشتر مشهد می موندمقهر

پسندها (4)

نظرات (13)

rezvan
14 اردیبهشت 95 13:58
من يقين دارم كه برگ ، كاين چنين خود را رها كردست در آغوش باد ، فارغ است از ياد مرگ ! آدمي هم مثل برگ ، مي تواند زيست بي تشويش مرگ ، گر ندارد همچو او آغوش مهر باد را ، مي تواند يافت لطف : «هر چه بادا باد را » فریدون مشیری
سیماخاتون
14 اردیبهشت 95 22:24
سلام وای ماشاالله چه قدر دختر چادر به سر نازی عروسک خانوم قبول باشه نمازتون عزیزم چادر خیلی بهت میاد دختر کوچولو
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون خاله جونی
خاله عاطی
15 اردیبهشت 95 7:56
سلام شیما جون و گیتای نازنینم.دلم واستون تنگ شده بود عزیزم گفتی واسه آزمایشات پزشکی رفتی مشهد نگران شدم.حالتون خوبه؟
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
قربانت عزیزم ما هم همینطور آزمایشات ژنتیک نی نی جدید
مامانی رضا
15 اردیبهشت 95 10:24
سلام عزیزمممممممممممممم دلم برات خیلی تنگ شده بود مشهد رفتی سفر بخیر زیارت قبول آزمایش چی عزیزم؟
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
قربانت سمانه جان دل به دل راه داره ما هم دلتنگ شما و رضا جونی هستیم متاسفانه برنامه خونه مریم هم سر این برنامه های سفر من هی بهم می خوره که هم رو از نزدیک ببینیم مرسی عزیزم ازمایشات ژنتیک واسه نی نی جدید
مامانی رضا
15 اردیبهشت 95 10:27
عزیز دل خالههههههههههه قبول باشه خانم خانماااااااااااااااا الهی دورت بگردم چقدر چادر نماز بهت میاد خانم خانما
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
مرسی خاله جونی مقنعه نماز مامان رو پوشیدم ولی برام قد چادره
مامان علی و محمدسبحان
15 اردیبهشت 95 13:16
خوش به سعادت شما برا ما هم دعا کنید
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
عزیزم محتاجیم به دعا
بانو
15 اردیبهشت 95 20:28
سلام عزیزم چه دختر نازه ماشالله چادر نماز بهش میاد
مامانی رضا
18 اردیبهشت 95 10:02
وااااااااااااااااااااااااای عزیز دلممممممممممممممممممم مبارکه نی نی جدید ای جوووووووووووونم انشاءا... به سلامتی و عاقبت به خیری انشالا برنامه خونه مریم جور شه همو ببینیم دلم تنگ شده براتون
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون سمانه جان برنامه رو فعلا گذاشتیم واسه شنبه آینده البته اگه تو برنامه خاصی نداری
لاغري پهلو و شکم
18 اردیبهشت 95 10:41
با تشکر از مطالب خيلي خوبتان وب سايت خيلي خوبي داريد
طراحي دکوراسيون داخلي
18 اردیبهشت 95 15:03
خيلي جالب بود ، وبلاگ جالبي داريد
مامانی رضا
19 اردیبهشت 95 9:12
نه عزیزم من برنامه خاصی ندارم.. انشالا قسمت شه بیام ببینمت
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
چه عالی ان شاا...
وحیده
19 اردیبهشت 95 15:40
سلام آبجی کجا بودی ؟ دلم برات تنگ شده بود راستی نی نی جدید ؟خونه مشهد ؟کجا ایشالله ؟ آبجی چه خبرا ؟
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
سلام آبجی جونم از طرف ادارمون دارن یه مجتمع مسکونی مشهد می سازن که البته دیگه تموم شده منم توش شریکم این اخر فروردین یه خورده درگیر کارای همون ساختمون بودیم و مجبور شدیم بریم مشهد ضمن اینکه احتمالا دوباره داری خاله می شی
مامان نفیسه
17 خرداد 95 10:39
جیگر خودش و عادتش عزیزمی
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
مهربونی خاله جون