گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

دخترم 3.5 ساله شد

1394/12/11 12:40
440 بازدید
اشتراک گذاری

گیتا جونی تا این لحظه 3 سال و 6 ماه سن داره

دخملی جدیدا دستش به کلیدای برق اشپزخونه می رسه

عاشق اینی که تو کارا کمک کنی و بعدش به همه بگی من (یعنی کار من بود ) این جور مواقع همه رو صدا می زنی و می خوای شاهد کمک هایی که می کنی باشن مثلا عاشق اینی که با بابایی بری از تو حیاط خلوت برنج بیاری  البته اینکه خودت خالی کنی و بعدشم بلند منو صدا می زنی و با افتخار اعلام می کنی که تو برنج خالی کردی و دیگه اینکه وقتی کار منو شما بالا می گیره میری یه گوشه وایمیستی و با گریه دایی رضا رو صدا می کنی بعدشم بابایی رو و اونها رو به مدد می طلبی ولی دخمل ناز مامان مطمئن باش مامان هرگز راضی به ناراحتی شما نیست و از اینکه اشکهای شما رو ببینه دلش به درد می یاد ولی جایی که به صلاح شما نیست چه کنم

پسندها (5)

نظرات (8)

بانو
11 اسفند 94 13:19
سلام عزیزم خوبی؟ گل دخترت خوبه؟؟ عزیزم سه و نیم ساله شده خداروشکر خدا واسه شما و باباش ببخشه
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
قربانت الهی شکر ممنون عزیزم
مریم مامان آیدا
11 اسفند 94 13:43
عزیزمممممممممممممم الهی صدو بیست و نیم سالگیشو جشن بگیری
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون عزیزم ان شاا... خداوند به همه این فرشته کوچولوها سلامتی و طول عمر عنایت کنه ایدا جونو از طرف من ببوس
خاله عاطی
12 اسفند 94 7:40
سلام گیتاجونم.3.5 سالگیت مبارک عزیزم.همیشه سالم شاد باشی در کنار مامان و بابای مهربونت.
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون خاله عاطی جون راستی شما نمی خواین به فکر یک دوست جون واسه من بشین
مامانی رضا
12 اسفند 94 7:58
سلام عزیز خالههههههههههههه الهی فدات شم که 3 ساله و نیمه شدی خوشگل من الهی همیشه سالم باشی و موفقیتهات و ببینیم عزیز دلم
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
مرسی خاله جونی ان شاا...3.5 سالگی رضا جونی ان شاا... دامادیش
سیما
12 اسفند 94 11:14
سلام عزیزم.خداحافظش باشه عزیزززززم راستی ایسنتا داری؟ اگه داری من اینم cma.ch
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون سیما جان خداوند حافظ همه بچه ها ان شاا... نه عزیزم ندارم
وحیده
12 اسفند 94 17:22
به به مبارک باشهههه سلامت باشی عزیزم واییییییییییییییی شکلات الهییییی
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون خاله جونی بزرگ شدیم رفت
محجوب بانو
13 اسفند 94 15:45
مبارکه انشالله 120ساله بشه عزیزم چه ناناز شده
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری
biiitaaa
21 اسفند 94 17:00
مادر يعني : معرفت ، گذشت ، محبت . . .با وبلاگتون خيلي حال کردم بقول خودمونيا دمتون گرم واقعا وبلاگ محشري دارين اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت به سايت ماهم سري بزني شايد به دردتون بخوره يروزي
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون بابت پیام زیبات و بازم ممنون از لطفی که نسبت به وبلاگ دخملی داری بله حتما مزاحمتون می شیم البته بازم منتظر حضور سبزتون هستیم بیتااااااااااااااااااا خانم