گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

جمعه - پارک توحید

1394/10/11 14:30
459 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام وروجک مامان

اینم از پارک رفتن دیروزمون که به هوای ماشین سواری شما رفتیم ولی نگو از صبح که ماشینت رو زده بودم به شارژ در اثر شیطنت یک وروجکی شارژ نشده بود و خلاصه با اون مکافات ماشینت رو بردیم ولی بی نتیجه خودتم کلی ذوق داشتی و در طول راه مرتبا برمی گشتی و واسه ماشینت بوس می فرستادی ولی در پارک که ماشینت حرکت نکرد کلی گریه کردیگریه و راضی به پیاده شدن نبودیعصبانیبعدشم طبق معمول گیر داده بودی به بقیه توپای تو پارک قوی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (4)

مامانی رضا
13 دی 94 10:56
اواااااااااااااااااااااا ما هم روز جمعه پارک بودیم شما کجا بودینم ما ندیدیمتون البته به دلم افتاده بود شما هم اونجایین اما انقدر که رضا نق نق میکرد زود برگشتیم خونه گفتیم ای بابا همون تو خونه بمئنیم راحتتریم
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
چه جالب البته ما ساعتای 2.5 رفتیم ولی طبق معمول گیتا به توپای بقیه بچه ها گیر داده بود و سر این مسئله این قدر نق نق و گریه کرد که ما هم ترجیح دادیم زودتر برگردیم خونه یک تجربه: این دفعه ای یه دونه توپ براش برده بودیم در نتیجه دستش واسه یه توپ دیگه جا داشت و گیر می داد به توپ بقیه دفعه بعد حتما باید دو تا توپ براش برداریم
مامانی رضا
14 دی 94 8:49
الهی من قربون این دخمل شیطون برم
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
خدا نکنه خاله جونی دوست دارم
نويسنده : مامان كژال
16 دی 94 8:56
سلام گیتا جون ، دوست خوب هم وبلاگیم من ژینو هستم من توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم و به رای شما نیاز دارم تا بتونم برنده بشم فقط کافیه یک اس ام اس بزنید . کد 10 را به شماره 1000891010 اس ام اس کنید . یک دنیا ممنون .
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
سلام به وبلاگم خوش اومدین باشه حتما
مامان فدیا
19 دی 94 14:11
همیشه گردش باشه عزیزم