گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

یه شب بلند به اسم شب یلدا

1394/9/30 9:10
559 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح که از خواب بیدار شدم هوا ابری بود و ظاهرا نزدیکای صبح بارون اومده بود حاضر که می شدم شما هم بیدار شدی و طبق معمول با گفتن مامان از همون سر جات منو صدا زدی دخترک سحر خیز مامان اما ازخونه که بیرون اومدم دیدیم وای داره برف می یاد اونم چه برفی

این شد اولین برف امسال تو روزی که شبش شب یلداست

سی ام آذره و یک  شب زیبا

یه  شب بلند به اسم شب یلدا

شب شب نشینی و شادی و خنده

شبی که واسه ی همه خیلی بلنده

همه ی اهل خونه خوشحال و خندون

آجیل و شیرینی و میوه  فراوون

شب قصه گفتن و یاد قدیما

قصه ی لحاف کهنه ی ننه سرما

شب یلدا که سحر شد،فصل پاییز میره

جای پاییز رو زمستون می گیره

ننه سرما باز دوباره برمی گرده

کوله بارش رو پر از سوغاتی کرده

یلداتون مبارک

از دیشب به دایره واژگانت کلمه پا هم اضافه شد خندونک

 

پسندها (3)

نظرات (5)

آیداکوچولو
30 آذر 94 9:32
دوست خوبم یلدا مبارک
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
بر شما هم مبارک
وحیده
30 آذر 94 9:45
سلام به به بالاخره برف بارید اونجااااااااااا عالی شد دیگه
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
بله بالاخره بارید ولی فقط همون اول صبح
مامانی رضا
30 آذر 94 9:46
مامان شیمای عزیز و مهربون و گیتای ناز و خوشگل خاله یلداتون مبارک امیدوارم همه زندگیتون پر باشه از عشق و محبت و سلامتی و شادی این گلها هم از طرف من و رضا کوچولو به مامان شیما و گیتای عزیزم
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
مرسی خاله جونی دوستون دارم یلداتون مبارک شب خوبی داشته باشین
مامانی رضا
30 آذر 94 10:23
قربون تو عزیز دلم برم من
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
عزززززززززززززززیزی
مامانش
30 آذر 94 15:43
سلام یلداتون مبارک گیتا جون
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون بر شما هم مبارک