گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

اسب زردم

1394/8/29 12:24
712 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

  

                      سوار اسب زردم                    

می چرخم و می گردم

                چرخ و فلک تند می ره                

بالا و پایین می ره

               آخ داره می ره پایین                

می رسه یواش به زمین

اما به سوی هوا

  دوباره می ره بالا   

         

                         

اولین بار که لاک زدی

اولین عکاسی های فسقل خانم

 

 

پسندها (7)

نظرات (9)

وحیده
1 آذر 94 15:31
سلام به به فندق شکلات ... وای وای چه نازه خوش میگذره عسل ؟
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
مسی خاله جونی بهههههههله خیلی اسبمو دوست می دارم
مامانی رضا
2 آذر 94 7:52
ای جووووووووووووووون دل خااااااااااااااااااااله قربونت بشم مه خانم شدی عکاس شدی عزیززززززززززززززززم چقدر خوب عکس میگیری خاله چه اسب خوشگلی البته فکر کنم گوزن بیشتر شبیه تا اسب رضا نارنجی شو داره باهم برین مسابقه اسب سواری
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
خوب خاله جونی اگرچه شاخ داره ولی برای من همون اسب زرده البته وقتی اسب زرد و نارنجی داشته باشیم بعید نیست اسباشاخ هم داشته باشن اصلا اسب من اسب شاخ داره فقط به جای یه دونه شاخ دو تا شاخ داره مسابقه رو هستم کی بریم
مامان نفیسه
2 آذر 94 10:11
سلام عزیزم دلم براتون تنگ شده بود
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
سلام از ماست دل به دل راه داره
خاله آتی
3 آذر 94 8:53
سلام گیتای عزیزم.همیشه سالم و شاد باشی
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
سلام خاله جونیممنون از دعای زیبات
مامانی رضا
3 آذر 94 9:49
هر وخت تو بگی عسیییسسسسسممممممم اسب نارنجی و زرد
محجوب بانو
3 آذر 94 11:53
به به خوشکل خانوم چه اسب نازی داره کاش یه نفر هم واسه ما از این چیزا میخرید
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
راست می گی کسی واسه ما نخرید ولی هر چی دوست داشتیم و نداشتیم الان واسه این فسقلیا می خریم البته زمان ما از این چیزا نبود
rezvan
3 آذر 94 18:11
به به چه اسب خوشگلییییییییییی!!!!!!!!
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
قابل شما رو نداره خاله جون
خاله رؤیا
14 آذر 94 23:47
ای خاله قربوووووووووووونت بشه جیگر من نون بیارم لقمت کنم بخورمت که هزااااار ماشاا.. اینقدر جیگرررررررری هزار هزار ماشاا..
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
مرسی خاله جون دوست دارم یه عالمه