گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

دخترم زیبا گلم

1394/8/20 8:13
1,062 بازدید
اشتراک گذاری

خنده بر لب دارد و نوری به چشم   با نگاهش میکند افسونگری

آرزو کردم خدا را گوهری
سالم و زیبا نگارین اختری

بر سرم او ریخت یکدنیا گهر
داد ما را او زرحمت دختری

دختری مانند گل زیبا و پاک
از همه ناراستیها او بری

او گل کاشانه ما میشود
میکند بر ماهتاب او سروری

لطف حق شامل شده بر حال ما
می گشاید یک به یک بر ما دری

نام او گیتا و زیبا گوهریست
چون نگینی هست بر انگشتری

خنده بر لب دارد و نوری به چشم
با نگاهش میکند افسونگری

من چه خوشبختم که دارم دختری
دختری زیبا رخی تاج سری

چشم وابرویش قرار از کف ربود
بس که داند شیوه های دلبری

او شده نور دو چشمان پدر
می فروشم فخر بر انس و پری

بار الهی شکرت از حد شد فزون
باز هم کردی تو بنده پروری

 

دوست دارم تا بگویم بشنود
حرف دل با شعر زیبای دری

دخترم زیبا گلم ای عشق من
در نگاهم از همه عالم سری

کاش می شد تا ببینی در دلم
کز همه خوبان عالم برتری

من برایت آرزو دارم همه
خوبی و پاکی و نیکو اختری

پسندها (2)

نظرات (0)