گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

مهد کودک

1394/7/15 8:59
391 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

چون جدیدا تصمیم گرفتیم شما رو یه دو سه ساعتی درطول روز بذاریم مهد روز سه شنبه مامان مرخصی گرفت واول صبح به اتفاق شما رفتیم یه مهد کودک نزدیک خونه مامانی تا هم من محیطشو ببینم وهم اینکه ببینیم شما از محیط مهد خوشت می یاد یا نه

راستش خیلی تر و تمیز نبود ساختمونش هم خیلی قدیمی بود و ظاهرا کمبود نیرو هم داشتن مثلا چند تا از بچه ها به تنهایی و بدون وجود مربی تو اشپزخونه داشتن تغذیه می خوردن که به نظرم این کار درستی نبود ولی مربیاش مهربون بودن و یه مزیت خوبش این بود که مجهز به دوربین بود و میشد از هر جای دیگه اتاقها رو چک کنی

بعدش پیاده رفتیم خونه مامانی که شما صبحانه بخوری و نزدیکای ظهر من تنهایی رفتم یه مهد دیگه نزدیک خونه بابا جون (بیست متری بعد از خونه مامانی )که البته طاها جونم اونجا میره محیطش ازقبلیه خیلی بزرگتر و تمیز تر بود اکثر کلاسها هم علاوه بر مربی یه کمک مربی هم داشتن اتفاقا موقع نهار خوردن بچه ها هم بود و من رفتم داخل اشپزخونه رو دیدم دو تا کمک مربی تو اشپزخونه بودن و به بچه ها برای غذا خوردنشون کمک می کردن یکی هم غذاهاشون رو گرم می کرد مربی کلاس سنی شما هم خانم مهربون و با تجربه ای به نظر می رسید تعداد نفرات کلاس از اون مهد قبلی هم کمتر بود ولی فقط یه بدی داشت اینکه مسئول مهد خیلی جدی بود و تن صداش هم خیلی بلند بود و در حالت عادی که صحبت می کرد فکر می کردی داره دعوا می کنه  و دیگه اینکه دوربین هم نداشت

حالا موندم چکار کنم احتمالا از شنبه اول یه دو سه روزی مامانی شما رو ببره مهد دومی و خودشم بمونه تا ببینیم می تونی با محیط کنار بیای یا نه و بعدشم اون یکی مهد و اون وقت تصمیم بگیریم کدوم یکی بری ولی در نهایت از تصور اینکه قراره تو رو تنهایی مهد بذاریم خیلی نگرانم

پسندها (2)

نظرات (5)

وحیده
15 مهر 94 13:09
گیتا چند سالش شد ؟ معمولا از چهار سال به بعد بره مهد خوبه . آخه زود چرا میفرستیش ؟ چون تو این سن من فکر میکنم خیلی نمیتونن تحمل کنن اون همه ساعت رو تو مهد بعد اگه بره یکی دو ساعت بیشتر نمیره . حالا عیب نداره یه جای مطمئن ببرش که مربی هاش واقعا تحصیل کرده باشن نه اینکه با زیر دیپلم مهد باز کنن !!!
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
سلام آبجی جونم خوبی ؟ حرفت کاملا متین منم ته دلم راضی به این کار نیستم ولی هدفم از فرستادنش دو چیزه یکی بحث اموزش و دیگه اینکه چون هنوز صحبت کردنش محدود به چند کلمه می شه پیشنهاد گفتار درمانی که بردیمش این بود که رفتن به مهد و بودن در محیط هم سن و سالاش به حرف زدنش خیلی کمک می کنه ضمن اینکه گیتا قراره فقط دو سه ساعت در طول روز بره مهد همون تایم اموزششون
مامان زهره
16 مهر 94 0:12
سلام شما هم مثل من تصمیم سختی گرفتی امیدوارم کوچولو نازت کنار بیاد خدا رو شکر آریا جون امروز بعد از همون داخل شدن دیگه گریه نکرد امیدوارم کوچولوی خوشگلت خندان باشه ممنون که به ما سر زدید دوستتون دارم
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
سلام از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم امیدوارم آریا جان هر روز نسبت به قبل به محیط اموزشگاهش علاقه مند تر بشه منم برای شما ارزوی شادی دارم و ممنون از حضور سبزت
وحیده
16 مهر 94 9:52
آها پس نه اگه گفتن که بره مهد از اون لحاظ آره چون بچه های زیادی دورو برش هست خوب میشه گزینه ی خوبی هست.
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
اره عزیزم ممنون بابت دلسوزیت آبجی گلم
وحیده
16 مهر 94 11:34
وظیفه هست آبجی جون . به نظرم گاهی این نمایش های عروسکی و نمایش های کودکان هم اگه فرصت کردین ببرینش این جوری هم به نظرم فکر خوبی هست.
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
نخیر محبته حتما اینطوریه ولی کانون پرورش فکری اینجا خیلی فعال نیست و از این جور برنامه ها نداره
سیما
20 مهر 94 15:30
سلام عزیزم.کارخوبی کردی که میخای گیتاجونی رو بفرستی مهد.خیلی تو تربیت واجتماعی شدنش تاثیر داره.من که خیلی راضیم ازاینکه امیرمهدی مهد میره.اوایلش برات سخته.درک میکنم ولی بعد از تصمیمت خوشحال میشی
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
سلام سیما جان ممنون از راهنمایی و البته دلگرمیت