گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

تولد گیتا جونی با تم باب اسفنجی

1394/6/14 12:35
1,204 بازدید
اشتراک گذاری

 روز پنجشنبه مامان مرخصی بود و از صبح درگیر کارای تولد شما بودیم از تزئین خونه گرفته تا اماده کردن شام که زحمت باد کردن بادکنکاشو بابایی کشید اگرچه که عملا از دو سه روز قبل درگیرش بودیم از خرید وسایل تولد باتم باب اسفنجی و گیفتها (ماسک باب اسفنجی و مدادهای عروسکی ) گرفته تا سفارش کیک تولد و وسایل پذیرایی و شام 

 

سمیه هم پنجشنبه صبح اومد و مشغول نظافت خونه شد . خلاصه با کلی بدو بدو با کمک خاله رویا بیشتر کارا رو روبراه کردیم و خاله رویا ساعتای 4 رفت خونشون تا اماده بشه و منم رفتم سراغ درست کردن ماکارونی

ساعت 5.5 هم بابا رفت خونه مامانی دنبال شما و بعدشم کیک و بمحض رسیدن امادت کردم و شما با بابایی دوتایی راهی اتلیه شدین منم موندم خونه تا حاضر شم ضمنا فراموش کردم بگم چون تم تولدت باب اسفنجی بود و باید لباس زرد می پوشیدی و لباس زرد هم پیدا نکردیم برات یه پیراهن دادیم بدوزن و اینجوری برای اولین بار رفتی خیاطی

خلاصه از ساعتای 6.5 مهمونا امدن و بعد جمع شدن همگی و کلی بزن برقص رفتیم سراع بریدن کیک و تو فاصله ای که مهمونا کیک میل می کردن کادو ها رو باز کردیم و بعدشم شام  

یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد

بوی گل ، نذر قشنگی نگاهت باشد

و خداوند شب و روز و تمام لحظات

با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد

 

 

 

 

 

اینم از کیک فسقل خانم بعد کلی ناخونک زدن

                                                                

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

پ

 

 

 

     

پسندها (3)

نظرات (7)

کوثر
14 شهریور 94 13:12
عزیزم همه چی عالیه امیدوارم خوشبخت و سالم در کنار همدیگه زندگی کنین و هرسال تولد بگیرین
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون کوثر جان لطف داری منم برای شما و همسرتون ارزوی خوشبختی دارم در کنار گیتای دوست داشتنی
وحیده
14 شهریور 94 17:08
salam bah bah mobarak bashe be salamati shokolatam che khoshgel shode dast shoma ham dard nakone che gadr zahmat keshidin
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون ابجی جونم جای شما خالی اره خدایی هلاک شدم
مامانی عرفان
15 شهریور 94 10:30
تولدت مبارک گیتا جون ...دست مامانی هم درد نکنه حسابی زحمت کشیده بود
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون خاله جون. اختیار دارین دست شما درد نکنه که تشریف آورده بودین
rezvan
15 شهریور 94 10:36
خوشبحال گیتا جونی با این مامان هنرمند و با سلیقش
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
مرسی عززززززززززززززززززززززیزم
مامانی رضا
15 شهریور 94 12:11
سلام گیتای قشنگم تولدت مبارک عزیزمممممممممممم انشاءا... سالیان سال کنار مامان جون و باب جون مهربونت سالم و سلامت زندگی کنید و همیشه به شادی و خوشی و سلامتی بگذره روزگارتون این بوسها و گلها از طرف من و رضا کوچولو تقدیم گیتا جونی گلم
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون خاله جونی من هم این ارزو رو برای شما دارم ارزوی بهترینها برای رضا کوچولوی دوست داشتنی
مامانی رضا
16 شهریور 94 10:00
سلام عزیزم خوبی وبلاگ برا رضا کوچولو درست کردم خوشحال میشم با گیتا خانمی تشریف بیارین
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
به سلامتی مبارک باشه حتما سر می زنیم اساعه
مامان زهره
16 شهریور 94 12:44
سلام گیتا جون تولدت هزاران بار مبارک گلم امیدوارم زیر سایه پدرومادرت جشن 150 سالگی تولدت رو در این وبلاگ به ثبت برسونی امیدوارم همیشه لبات خندون ودلت شاد باشه بهترین ها رو برات آرزومندم خوشگلم میلادت مبارک ستاره شرقی
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون زهره جان منم تمام این ارزوهای قشنگ رو برای شما و آریا جان دارم تک تک لحظاتتون پر از شادی