گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

” نازنینم لمس بودنت مبارک “

1394/6/11 7:44
775 بازدید
اشتراک گذاری

ای نازنین جواب معمای من تویی
تنها چر
اغ روشن شبهای من تویی
وقتی دلم گرفت از انبوه ابرها
احساس آفتابی دنیای من تویی

 

زادروزت شیرین، پرعشق و نورآفرین باد

 

کوچک دوست داشتنی من تا اعماق چشمهایت، آنجا که واقعیت و خیال به هم می آمیزد همانجا که خوشبختی یک راز سر به مهر نیست تا آنجا همراهت خواهم بود

 

ضمنا امروز تولد خاله بیتا هم هست خاله جون تولدت مبارک

قراره ان شاا... فردا شب تو خونه خودمون یه تولد کوچولو برای شما بگیریم

 

پسندها (2)

نظرات (7)

وحیده
11 شهریور 94 8:37
salammmmmmmmmmmmmm bah bah mobarak basheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee salamat bashi shokolatam
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
مرسی خاله جونی فردا شب تو تولدم جای شما حسابی خالیه
المير
11 شهریور 94 9:37
تولد تولد تولدت مبارک، مبارک مبارک تولدت مبارک هزار ساله بشی عزیزم
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون مامانی المیر جون .
rezvan
11 شهریور 94 13:04
زادروزت شیرین، پرعشق و نورآفرین باد. قهقهه هایی آسمانی و آرامش زلال زندگی را برایت آرزو دارم . . .
rezvan
11 شهریور 94 13:05
جملات تبریک تولد صدای یک پرواز فرود یک فرشته آغاز یک معراج و شروع یک زندگی تولدت مبارک
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون رضوان جون از پیامهای زیبات جای شما فردا شب خالی
مامان کوثر
11 شهریور 94 22:46
عزیزم تولدت خیلی مبارکه امیدوارم خوشبخت و سالم باشی از دعوتت ممنونم اما با اینکه خیلی بودن کنار شما قشنگ و زیباست من سعادت حضور ندارم ممنونم و عذر میخام خیلی خوش بگذره
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون عزیزم اختیار دارین ما کم سعادت بودیم در عین حال خیلی خوشحال می شدیم در خدمت شما و گیتا جونی می بودیم
سیما
12 شهریور 94 8:53
تولدت مبارک گیتا جونی.ایشالاسالها درکنار بابا ومامان نازنیت شاد باشین و زندگی خوبی داشته باشین.ایشالا جشن دانشگاه رفتنت عزیزم
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون سیما جون ان شاا... با ارزوی بهترینها برای همه کوچولوهای دوست داشتنی
کوثر
14 شهریور 94 7:46
عکسای تولد زود زود!!