گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

سالروز ولادت امام رضا

1394/6/5 12:23
592 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ملوسک مامان

دیروز (سالروز ولادت امام رضا) ساعتای 5.5 به اتفاق مامانی رفتیم خونه خاله رویا. ساعتای 6 خانمی که قرار بود مولودی بخونه امد و یه برنامه بسیار زیبا و شاد اجرا کرد که کلی با اونچه ذهنیت من از مولودی بود فرق داشت   بعد پذیرایی و رفتن خانم مداح بزن برقص ماها شروع شد و تا ساعتای 7.5 طول کشید بعدشم نخود نخود هر کسی رفت سوی خودشو به این ترتیب رسما زندگی مشترک خاله جون شروع شد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (8)

وحیده
5 شهریور 94 12:39
salam bah bah be salamati khoshbakht beshan shokolatam dast komak mikard ? elahiiiiiiiiiiiiiii
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون آبجی جونم الهی خوشبختی نصیب همه دخترای دم بخت بشه علی الخصوص آبجی گلم بلللللللللله البته کمک از نوع خرابکارانه
مامی
5 شهریور 94 13:50
تبریک میگم لطفا به منم سر بزنین دختر نازی دارین خدا ببخشه بهتون
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون از حضور سبزت مامی جون
rezvan
6 شهریور 94 21:42
سلام . به سلامتی ، انشاا... خاله رویا جونی هرجا که هستند شاد وسلامت باشن . یه سئوال داشتم میدونم اینجا جاش نیست ولی چون میدونم شما خیلی کدبانو هستید و دستپختتون عالیه می پرسم من یک مدتیه که دارم تمرین میکنم یه سوپ خوشمزه پبزم اما نمیشه طبق دستور مامانم درست کردم خوب نشد از دیگران هم دستور گرفتم و یا از نت وکتاب آشپزی پختم بازم خوب از آب در نیومد میخواستم که شما کمکم کنید . ممنون میشم
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون رضوان جون منم برات همین ارزو رو دارم نه بابا این جوریا هم نیست شما لطف داری چشم دستورش رو برات میل می کنم
مامانی رضا
7 شهریور 94 7:56
سلام عزیزم خوبی گیتا جونی خوبه برای خاله رویا جون هم آرزوی خوشبختی و سعادت دارم امیدوارم به حق آقا امام رضا زندگیشون سراسر عشق و محبت و خوبی باشه این بوسها تقدیم گیتا جونی و مامانی گلش و خاله رویا جونششششش
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون سمانه جان ان شاا... برای همه . منم روی ماه رضا جون رو می بوسم و امیدوارم به حق اقای هم نامش خداوند براتون حفظش کنه و شاهد روزهای موفقیتش باشین
rezvan
7 شهریور 94 13:35
سلام دستتون درد نکنه بابت دستور بسیار خوبی که دادید . حتما امتحانش میکنم.
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم امیدوارم این دفعه خوب بشه
مامانی رضا
8 شهریور 94 7:52
ممنون شیما جونم بابت این دعای قشنگت انشاءالله خوشبختی و عاقبت به خیری گیتای نازنین و همه کوچولوهای قشنگ
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم و یه دنیا ممنون
مامان کوثر
10 شهریور 94 10:42
سلام شیما جون خیلی تبریک میگم رویا جون انشالله خوشبخت و سالم باشه و از وسایل قشنگش لذت ببره
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون کوثر جان گیتا جونی رو ببوس
سیما
10 شهریور 94 12:08
سلام.منم تبریک میگم مستقل شدن خاله رویا رو. وتبریک اصلی هم بابت تولد گیتا جونی وبزرگ شدنش.ایشالا که سالها سلامت درکنارهم باشین وجشن تولد گیتا جونی روجشن بگیرین
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون سیما جون منم تولد امیر مهدی جون رو تبریک میگم