گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

یادبود ششمین سالگرد ازدواج مامان و بابا

1394/5/17 12:37
307 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

دیشب به مناسبت ششمین سالگرد ازدواج من و بابایی که امروزه سه تایی برای شام رفتیم رستوران شمس العماره جای دوستان خالی خوش گذشت به خصوص به شما که حسابی واسه خودت آب بازی کردیچشمک

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلا موقع عکس گرفتن کوچه علی چیه

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (7)

خاله عاطی
18 مرداد 94 7:44
سلام گیتای عزیزم خیلی خیلی خوشحالم که بعد از مدتها میبینمت خوشحالم که بزرگتر شدی و راه میری...امیدوارم همیشه سالم و شاد باشی و از خدای مهربون، بهترینها رو واست میخوام
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
سلام خاله عاطی جون دلم برات تنگ شده بود ممنون منم از خدای مهربون برات ارزوی بهترینها رو دارم دوست دارم
rezvan
18 مرداد 94 10:50
سلام ! خیلی دلم برای شما و گیتاجونی تنگ شده بود ... ببخشید که تو این مدت بهتون سر نزدم
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
سلام رضوان جونم دل ما هم برات تنگ شده بود متاسفانه وبلاگ شما هم مثل مال ما دچار مشکل شده بود واسه همون نتونستیم بهت سر بزنیم چه خوب که دوباره همدیگه رو پیدا کردیم
وحیده
18 مرداد 94 12:23
الهیییی به سلامتی آبجی جون
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
قربونت آبجی جونم
سیما
18 مرداد 94 15:57
سلام.ایشالا که سالها در کنارهم این روز فرخنده رو جشن بگیرین عزیزم
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون دوست مهربونم
rezvan
18 مرداد 94 17:39
بله از وقتی که بلاگفا دچار مشکل شد من هم نتونستم وارد پنل کاربری بشم و بعد وبلاگم حذف شد . اتفاقا چند بار آدرس وبلاگ شما رو سرچ کردم ولی به نتیجه نرسیدم امروز به طور تصادفی شما رو پیدا کردم...الان هم خیــــــــــلی خوشحالم
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
منم خیلی خوشحال شدم پس رضوان جون یه وبلاگ جدید بزن با هم در ارتباط باشیم
مامانی عرفان
18 مرداد 94 19:05
سالگرد ازدواجتون مبارک ... انشالله عروسی گیتا جون و جشن بگیرین
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون خاله جون ان شاا... دامادی عرفان گلی
مامانی رضا
21 مرداد 94 9:57
سلام عزیزم.. سالگرد ازدواجتون مبارک انشاءا... سالیان سال در کنار هم خوشبخت و سعادتمند زندگی کنید و انشاءا... عروسی و خوشبختی گیتای نازنین
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
سلام سمانه جان ممنون منم برای شما آرزوی سعادت و خوشبختی دارم در کنار رضا کوچولوی دوست داشتنی