گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

پیشی پیشی ملوسم

1394/5/12 12:41
733 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز عصر که می خواستیم بریم خونه مامانی تو فاصله ای که حاضر بشم بابایی شما رو برد دور میدون جلوی خونه تا سه چرخه سواری کنی وقتی امدم دیدیم با سه چرخه دنبال یه بچه گربه ای امان از دست دخترک نترس ما بیچاره پیشی کوچولو  از دست شما نمی دونست کجا فرار کنه خونه مامانی هم که رسیدیم اولش یه خورده تو حیاط سه چرخه سواری کردی و بعدش با کلک اوردیمت داخل موقع بازی رفته بودی سراغ عینک آفتابی های زمان بچگی ما . اونا رو میزدی بچشمت و می رفتی جلو  آینه خودتو نگاه می کردی و قاه قاه می خندیدی

پیشی پیشی ملوسم
می خوام تو رو ببوسم
خدایا این چه کاره
مامانم نمیذاره
بیا با هم بازی کنیم
دل مامانمو راضی کنیم

 

 

 

 

 

 

 

 

اینجا هم که مامان بیچاره رو هدف قرار داده بود

پسندها (2)

نظرات (6)

وحیده
12 مرداد 94 13:40
vayyyyyyyyyyyy asalammmm khoobi fadat shammm nanazammmmm
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
خدا نکنه خاله جون قربونت شما چطوری
همراه رایانه
13 مرداد 94 8:46
همراه رایانه سوالات رایانه ای ,اینترنتی,تبلت و موبایل را از ما بپرسید. لطفا لینک سایت شرکت را با نام همراه رایانه در وبلاگ خود قرار دهید تا تمام کاربرها از این خدمات بهرمند شوند. متشکرم همراه رایانه (پاسخگوی شبانه روزی) تلفن تماس : 9099070345 http://www.poshtyban.ir
آنیتا
13 مرداد 94 10:05
ممنون كه به وبم سرزدى عزيزم،بازم بياين خوشحالمون ميكنيد
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
خواهش می کنم حتما منم منتظر نظرات بعدی شما هستم
خودم
13 مرداد 94 11:43
سلام دوست خوبم. من وبلاگ نی نی تم رو ب منظور ارایه قالب های جدید وبلاگ کودک راه اندازی کردم
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
سلام وبلاگت رو پیدا نمی کنه
تک دختر مامانش(kosar)
13 مرداد 94 15:18
سلام خاله جان. خوشحال ميشم به منم سر بزنید. دووووووستون دارم. ♥♥♥
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
سلام ممنون از حضور سبزت حتما مزاحمتون می شیم
آنيتا
15 مرداد 94 8:59
خصوصى دارى عزيزم