گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

کودک دوست داشتنی من

1394/5/7 9:21
321 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز مامان

امروز می خوام دوباره در مورد شما بنویسم اینکه خدا روشکر دیگه راه افتادی و خیال منو بابایی رو کلی راحت کردی تنبل خانم مامانو کلی کمک می کنی تو بردن وسایل سفره و بعدشم به هم ریختن سفره

عاشق سریال روزی روزگاری و برگریزان هستی بخصوص آهنگ تیتراژش طوری که موقع خوابیدن باید مامان یکی از این دو تا اهنگ رو برای شما بخونه اونم تازه به انتخاب خودت اگه حواسم نباشه و یه چیز دیگه بخونم سریع اعتراض می کنی و میگم خوب چی بخونم با قر و ناز دستات رو تو هوا تکون می دی و میرقصی یعنی یکی از اون دو تا رو

علاقه خاصی به دایی رضا داری و مواقعی که هست  هر از چند گاهی می ری نوازشش می کنی و مرتبا براش بوس می فرستی که این مسئله بشدت سبب حسادت خاله رویا شده

بین خوردنی ها به نون بیشتر از همه علاقه داری

یه سری قران که دستم بود روی سرت چرخوندم بعد اون یک روز رفته بودی سراغ کشوی قرانها تا اومدم سراغت سریع قرانی که دستت بود روی سرت چرخوندی که مثلا چی من که کاری نمی کنم

موقع خوابیدن حتما باید یه عروسک رو بغل بگیری

پسندها (3)

نظرات (9)

ورزش بانوان
7 مرداد 94 15:32
سایت ورزش بانوان به آدرس اینترنتی http://varzeshebanovan.com بعنوان اولین رسانه ورزشی بانوان ایران، با هدف انعکاس و انتشار اخبار، وقایع، مشکلات و موانع ورزش بانوان راه اندازی شده است.
مامان کوثر
8 مرداد 94 10:14
وای ی ی ی هیچی مثل دیدن معصومیت بچه ها وقتی میخوابن لذت بخش نیست
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
اره تو خواب که خیلی معصوم هستن ولی امان از زمان بیداریشون
همراه رایانه
8 مرداد 94 11:13
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای و موبایل (شبانه روزی) تلفن تماس سراسر کشور :9099070345 آدرس سایت : http://poshtyban.ir/
وحیده
10 مرداد 94 9:03
salammmmmmmm vayyyy shokolatammmmm naziiiii
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
سلام به روی ماهت خاله جون جونی
مــــن
11 مرداد 94 20:03
+دیر رسیدین):مسابقه تموم شده خاله جون
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ای وای حیف شد
آنیتا
12 مرداد 94 12:15
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون منم برات همین آرزو رو دارم بازم به ما سر بزن
مامان آقامحمدهادی
12 مرداد 94 17:47
سلام.وبلاگتون عالیه. میشه لطف کنید به سایت نی نی عکس یه سری بزنید وازعکس پسرم بازدید کنید تا امتیاز بگیره.ممنون میشم توقسمت جستجوی نی نی سرچ کنید سیدمحمدهادی رستمی عکسش میاد.مرسی http://www.niniaxs.ir/
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
سلام رفتم ولی عکسشو پیدا نکردم لطفا شماره صفحش رو بذار
مامانی رضا
14 مرداد 94 9:03
سلام بی وفا خوبی دیگه یادی از ما نمیکنی گیتا جون خوبه من هر روز به وبلاگگیتا جون سر میزدم اما میدیدم به روز نمیشه.. وبلاگ رضا که خودکار حذف شده و من هم وقت نکردم براش درست کنم دوباره آدرس وبلاگ گیتا جونی و از مامان عرفان جون گرفتم به من گفت که آدرسش عوض شده وگرنه شما که بی معرفتی
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
سلام سمانه جان شما چطوری رضا جان خوبه ؟ والا این مدت درگیر بازسازی وبلاگ گیتا بودم چون یه بازه زمانی طولانی از وبلاگش پرید منم منتقل نی نی وبلاگ کردمش تو این مدت یه چند باری به وبلاگ رضا جون مراجعه کردم گفتم شاید طبق قولی که سایت بلاگفا داده بود وبلاگ رضا جون برگرده در عین حال ما به یاد شما هستیم خانم
سیما
18 مرداد 94 15:58
دخمل خانوم ما قرتی تشریف دارن دیگهروی ماهشو ببوس از طرف من
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
چه جورم. شما هم امیر مهدی جان رو از طرف من ببوس