گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

روز چهل و هشتم

1392/10/14 10:35
314 بازدید
اشتراک گذاری

روز پنجشنبه که وفات امام رضا بود به اتفاق یکی از همکارای مامان و خانوادشون و راضیه خانم پرستارگیتا جون رفتیم روستای نصرآباد که یک مزار داره و تو ایام عاشورا و روزهای عذاداری آخر ماه صفر یه غذای مخصوص درست می کنن به اسم بزباش که ماده اصلیش گوشت و عدس و آرد و ادویش هم دارچینه که مثل شله باید مرتب هم زده بشه تا کاملا جا بیفته و یه دست بشه. اول رفتیم مزار واسه زیارت و نماز ظهر که اونجا برگزار شد و واسه نهار هم حسینیه روستا که یه ۵۰۰ متر با مزار فاصله داشت . حسابی شلوغ بود و تو اون ازدهام و شلوغی گیتا خانم غرق خواب بودن 

 لالالالایی

 لالالالایی

لالایی چرخ نخ تابی

به آوازش تو می خوابی

لالا لایی گل غوزه

         سفید و سبز و عنابی         

لالا سیب و انار من

        لالایی زعفران من        

بخند ای دونه مروارید

        که لبخندت جهان من        

  بخواب ای گل، گل زیبا

لالا لالا، لالا لالا

 گل سوسن، گل کوکب

       گل مریم، گل مینا        

لالا لالا، لالاش میاد

       چشام بر در، باباش میاد           

بازم با یک بغل پنبه

صدای کفش پاش میاد

   

  

 لالالالا به مشهد شی

 

به پای تخت حضرت شی 

 

اگر بازم عنایت شه

 

به ماه این زیارت شی

 

بگو آهسته زیر لب

خدای مهربان من

به امید تو می خوابم

لالا لالا گل لادن

همونطور که گفتم گیتا خانم خواب بودن و نتونستم اونجا ازش عکس بگیرم فقط قبل رفتن ازش چند تا عکس گرفتم

                                     

 

                    

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)