گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

مهمانان رمضان

1394/4/18 10:40
389 بازدید
اشتراک گذاری

 امسال رمضان 3 تا مهمان دوست داشتنی داشتیم حمید آقا پسر عموی بابایی با دو تا پسرشون (محمد جواد و امیر بیژن) بعد پنج سال امدن بیرجند البته سال قبل هم امده بودن ایران ولی بیرجند نیومدن خلاصه جمعه اول رمضان اومدن و سه شنبه هم رفتن و این چند شب که دعوتی بود هر شب دور هم بودیم ولی شب آخر بعد افطاری امیر آقا رفتیم پارک توحید ماشین سواری و قایق سواری بعدشتم سرسره بادی که حسابی به بچه ها خوش گذشتساعتای 2 هم رفتیم خیابون معلم بستنی ایتالیایی بصرف بستنی قیفی و فالوده و تا 2.5 اونجا بودیم باورم نمی شد بازه و البته حسابی هم شلوغ عجیب اینکه تو شهری که در حالت عادی بعد ساعت 10 جز چند تا سوپر مارکت مغازه دیگه ای باز نیست و عملا شهر سوت و کوره تو رمضان تا نیمه های شب تو خیابونا غلغله هست

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (4)

فرزانه
18 تیر 94 11:29
سلام مامان مهربون من میتونم از عکسای کوچولوی نازت یه کلیپ خوشگل درست کنم هزینه اش هم فقط 5 تومنه نمونه هم دارم تو وبلاگم راههای ارتباطی تلگرام واتساپ پیامک یا از طریق ایمیل 09187059389وfebrahimi193@gmail.com منتظرتونم یه آلبوم میشه براش به عنوان یادگاری اول کارو تحویل بگیرید بعد مبلغش رو واریز کنید
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
سلام فرزانه جون ممنون از پیامت مزاحمت می شم
ساسان اس ام اس
19 تیر 94 12:25
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون «شما هم کارت شارژ رایگان میخواهید؟ وارد شوید کارت شارژ رایگان دریافت کنید.» www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
مامانی گیتا جون و برديا جون
پاسخ
ممنون و بازم ممنون از اینکه به ما سر زدی مزاحمتون می شم
همراه رایانه
21 تیر 94 12:21
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir
مــــن
21 تیر 94 12:23
سلام من توی یک مسابقه آشپزی شرکت کردم و از شما میخوام که به من رای بدین رای دادن بسیار آسونه):شما باید به این آدرس : http://cook-94.niniweblog.com/ برین و کد 1 رو توی نظرات بنویسین):حتما جبران میکنم دوست گلم