گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

مامانی هنرمند

1392/10/11 10:30
138 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی روز سه شنبه که به مناسبت وفات پیامبر تعطیل بود و تو خونه بود واسه نهار شله درست کرد  آخه بابایی یه چند وقتی بود که هی می گفت پس کی شله درست می کنی شب قبل هم نزدیک خونمون چند تا دیگ غلور می پختن و هی بابایی می گفت صبح برم بگیرم ؟ ولی چون من از بوی غلور بدم میاد نذاشتم بگیره   واسه همون گفتم عوضش منم براش شله درست کنم من که آشپزی می کردم بابایی پیش شما بود و واسطون کتاب جیرجیرک خوش صدا رو می خوند و شما هم یواشکی دور از گوش بابایی یه قسمتی از کتابتون و خوردین آخه دخترم از شدت علاقه به علم به کتاب خوردن افتاده  تو فاصله ای که شله ها جا بیفته گیتا خانوم رفت حمام و کلی تو وانش آب بازی کرد . من براش با یه ظرف آب می ریختم و اون هی سعی می کرد آب رو بگیره ولی نمی تونست عشق مامان از تلاش هم خسته نمی شد خلاصه بعد حمام گیتا جونی یه شیشه شیر خورد و خوابید  جونم براتون بگه از شله ها که عجب شله ای شده بود بابایی میگفت عالی شده . مامانی هم قبل اینکه به شله ها نمک و فلفل بزنه یه قابلمه کوچیک واسه شما برداشت و شما هم اون روز برای اولین بار شله خوردین . بعد نهار هم دو تا ظرف واسه مامانی مامانی و مامانی بابایی فرستادیم و عصر هم مامانی هنرمند یه کیک کشمشی- گردویی خوشمزه که دستور پختش رو از مامانی عرفان جون گرفته بود درست کرد که اونم عالی شده بود ولی دیگه مامانی آخر شب حسابی خسته شده بود

  

                                                          

   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)