گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

عشق مامان سالروز زمینی شدنت مبارک

1393/6/11 7:33
1,611 بازدید
اشتراک گذاری

 یازدهم شهریور ۱۳۹۱دنیا صدای گریه کودکی را شنید

که امروز تنها بهانه برای خندیدن ماست. . .

 

تقدیم به کسی که با تولدش، تولدی دوباره به من داد :

 بازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک

میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

 تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز

از اسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

یه کیک خیلی خوش طعم ،با چند تا شمع روشن

یکی به نیت تو یکی از طرف من

 

الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم

به خاطر و جودت به افتخار بودن

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی

با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی 

ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس

تو قلبا پر عشقه رو لبها پر خندس

تا تو هستی و چشمات بهونه س واسه خوندن

همین شعر و ترانه تو دنیای ما زندس

واسه تولد تو باید دنیا رو اورد

ستاره رو سرت ریخت تو رو تا اسمون برد 

اینا یه یادگاری توی خاطره هاته

ولی به شوق امروز می شه کلی قسم خورد

تولدت عزیزم پراز ستاره بارون

پر از باد کنک و شوق ،پر از اینه و شمعدون

الهی که همیشه واسه تبریک امروز

بیان یه عالم عاشق ،بیاد هزار تا مهمون

جون من چه خوب شدکه به دنیا اومدی و چه خوبتر شد که همه دنیای من شدی…عشق مامان و بابایی

تولدت هزاران هزار بار مبارک

 

ضمنا امروز تولد خاله بیتا هم هست خاله جون تولدت مبارک

 

 

 

 

   

هدیه من و باباییجشن

اینم هدیه مامانی فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)