گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

25 شهریور 97 -عروسي مهزاد جون دختر دايي عزيزم

و عروس خانم زیبای ما که اون شب مثل ماه می درخشید از صمیم قلب برات ارزوی خوشبختی داریم سلام وروجکای مامان چهارشنبه آخرای شب به سمت مشهد حرکت کردیم و نزدیک 3 صبح رسیدیم و روز پنجشنبه هم بعد خوردن صبحانه و تهیه مقدمات یه نهار سردستی مامانی خونه موند و ما رفتیم دنبال یه ارایشگاه نزدیک خونه که خدا رو شکر یه ارایشگاه نوبت داد . بعد نهار لباسای شما و خودم رو اماده کردم دوش گرفتم و شما دو تا رو تقریبا به زور خوابوندیم و من رفتم ارایشگاه وقتی برگشتم  شما هنوز خواب بودین سریع شروع کردیم حاضر شدن و نهایتا ساعتای 7 حرکت کردیم به سمت باغ ولی متاس...
30 مرداد 1397

جمعه-97/5/19

سلام نفسای مامان مرضی جون (دخترعموی بابا) و عمو فرشاد دوباره امدن ایران و از چهارشنبه بیرجند هستن البته سلماز و سپیده جون نیامدن ولی ساینا جون همراهشونه که اونم شنبه رفت تهران که یکشنبه برگرده انگلیس پنجشنبه عصر به اتفاق گیتا جونی و اقا طاها رفتیم خونه ی مژده جون یکی از همکارای مامان و بردیا رو هم بابا با خودش برد طاها جون هم که طبق پنجشنبه های قبل خونه ی ما بود چون مجبور بود این هفته زودتر بره و در نتیجه دلخور بود با ما امد اونجا که بودیم بابا زنگ زد که شام قراره دعوت بابایی(پدربزرگ) همراه مرضی جون و خانوادشون و عمو صادق بریم بیرون که رفتیم شمس العماره ظهر جمعه نهار و شام هم همگی دعوت بابا جون بودیم با...
22 مرداد 1397

اخبار جامانده و جدید

اولین خبر اینکه ساعت 1 بامداد روز شنبه 29 مرداد عمه صدیقه زایمان کرد و پسر کوچولوش بدنیا امد و ما عصر شنبه که می خواستیم از مشهد برگردیم بیرجند سر راه رفتیم دیدنش بردیا جون هم تا چند روز بعد مسافرت درگیر یه سرماخوردگیه ویروسی بود که تو راه برگشت از تهران با تب شروع شد برنامه ی مولودیه هر سالمون هم که روز ولادت امام رضا بود به خاطر مشکلی که برای گیتا جونی پیش آمد و تا چند هفته ما رو درگیر داشت و البته خرابی آسانسورمون که متاسفانه به خاطر وضعیت جدید پیش امده و نبود قطعات همچنان خرابه کنسل شد و تصمیم گرفتم نذرم رو روز ولادت پدر امام رضا که دهم شهریوره برگزار کنم و احتمالا بعد مراسم یه تولد کوچولو هم واسه گیتا جونی بگیریم . اخه ...
16 مرداد 1397

سفرنامه-دریا

گیتا جونی در حال فرار از دست موجها بابا و گیتا در حال ساختن قلعه ماسه ای بار کنار ساحل آلاچیق های زیبای کنار ساحل محل برگزاری برنامه های انیمیشن شبانه در کنار ساحل اختصاصی هتل رستوران ساحلی سرویس ساحل   ...
10 مرداد 1397

سفرنامه--قسمت خوشمزه

بفرما بستنی آشپزی که هر شب به سبک ایتالیایی پاستا درست می کرد و یه آشپز دیگه هم کنارش رو باربیکیو ماهی قزل کبابی و استیک خوشمزه ای درست می کرد میزهای رنگارنگ دسر آخرین شام هتل پذیرش و لابی هتل ...