گیتا جونیگیتا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
برديا جونیبرديا جونی، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ستاره هاي زمینی

دعوتی مامانی

سلام صورتی مامان روز جمعه مامانی خانواده خاله جان و دایی شون رو واسه نهار دعوت داشتن شب قبل منم ۳ مدل ژله بستنی درست کردم و صبح جمعه هم سوپ گذاشتم تا اینجوری ما هم یه کمکی کرده باشیم صبح جمعه بعد خوردن یه صبحانه سبک بابایی شما رو برد تو حیاط حموم آفتاب بعدشم ماساژ با روغن مخصوص و نهایتا حموم بعد حموم تند تند حاضر شدیم به قصد خونه مامانی تا رسیدیم  تقریبا همه کاراشون انجام شده بود فقط یه خورده تو چیدمان سفره کمک خاله رویا کردم و بعد آمدن مهمونا و صرف چای و شیرینی رفتیم سراغ کشیدن و صرف غذا  نهار قورمه سبزی بود و جوجه و کباب و البته سوپهای مامانی خلاصه ه...
25 مهر 1393

عید غدیر و دیدار از سادات

سلام فسفلی مامان                                                   روز عید غدیر اول از همه رفتیم دیدن پدر شوهر خاله رویا که از سادات هستن واسه عرض تبریک و شما اولین عیدیت رو اونجا گرفتی از اونجا هم رفتیم بازار واسه شما یه کلاه زمستونی کرم ناز که قبلا دیده بودم گرفتیم آخه شب قبلش که سه تایی رفته بودیم دور بزنیم یه سری هم رفتیم نی نی سالن و یه جفت چکمه کرم و یه ل...
21 مهر 1393

من کنت مولا فهذا علی مولا

موج یک حادثه درجان غدیراست امروز  و علی چهره ی تابان غدیراست امروز   غدیر روز اثبات امامت ائمه طاهرین (ع) بر شیعیان  مبارک باد.   پایی که نیست همـره مـولا ، شکسته بـــاد دستی که نیست یاور آن شـاه، بســته باد تکمیل دیـن از او شد و نعمـت از او تمام عیـد غـدیر خم بر شما مبارکباد ((التماس دعا)) ...
20 مهر 1393

آخر هفته ای- دعوتی خونه خاله زهرا (پاگشای خاله رویا)

سلام عزیز دردونه مامان پنجشنبه شب سه تایی اول رفتیم نمایشگاه بین المللی برای بازدید از نمایشگاه خانه مدرن بعدشم خرید هدیه واسه شما به مناسبت رو ز جهانی کودک  یه قطار خوشگل برات برداشتیم با یه سرویس ظرف و ظروف آشپزخونه (قابلمه و گاز و کاسه و.. ) که دیگه بی خیال قابلمه های مامان بشی که خیلی ازشون استقبال کردی آخه چیزایی رو که دوست داری محکم بغل می گیری و در حالی که ذوق می کنی خودتو تکون تکون می دی  درست مثل کاری که با قابلمه هات کردی    جمعه هم همگی شام  دعوت خاله جان مامان ( منزل داماد جدید)  بودیم واسه پاگشای خاله رویا . ما و مامانی و خاله رویا و دایی رضا همزمان وارد ش...